حمله مجدد سحر زکریا به شهاب حسینی


10 اسفند 1399 - 11:41
603b5044d6f71_603b5044d6f73
خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی، واکنش تمسخرآمیز سحر زکریا را در پی داشت.

به دنبال خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی سحر زکریا در واکنش به این حرکت سوپراستار ایران نوشت:

«آخی چه بد شد حالا مردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارند که رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتماً یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.»

سحر زکریا پیش از این نیز در واکنش های مشابهی شهاب حسینی را به بی تفاوتی نسبت به وضعیت مردم متهم کرده بود.

خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی، واکنش تمسخرآمیز سحر زکریا را در پی داشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603b5044d6f71_603b5044d6f73
10 اسفند 1399 - 11:41

به دنبال خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی سحر زکریا در واکنش به این حرکت سوپراستار ایران نوشت:

«آخی چه بد شد حالا مردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارند که رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتماً یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.»

سحر زکریا پیش از این نیز در واکنش های مشابهی شهاب حسینی را به بی تفاوتی نسبت به وضعیت مردم متهم کرده بود.

72

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1399/12/12 -00:22

زکریا شده مثل پرنده ی ساعت های پاندول دار که چند وقت یکبار پرندهه میاد بیرون و خودی نشون میده و میگه: کو کو... کو کو...

کوروش 3 1 پاسخ 1399/12/10 -22:47

خانم ذکریا درود بر تو ودیگر هیچ

احمدفسا 2 3 پاسخ 1399/12/10 -20:29

شهاب پسرگل ولوطی عیارش بالا من به شخصه خیلی دوسش دارم اگه ازفضای مجازی رفته توفضای دل من همیشه هست ای کاش بجای اینهمه بازیگر ده تا مثل شهاب داشتیم

کاربر ناشناس 6 4 پاسخ 1399/12/10 -19:32

مهران مدیری یه فیلمی بساز به خانم سحر زکریا نقش بده بیچاره عقده ای شده بس تو خونه نشسته.

ناشناس 1399/12/10 -21:15

متنو بخون بعد نظر بده این یکی رو راست وحسینی گفته

کسری 3 2 پاسخ 1399/12/10 -19:22

بارک الله به این شهامت خانم زکریا.

دن کیشوت 3 5 پاسخ 1399/12/10 -17:55

زنک! به جای حسادت به این و آن بهتر نیست بری تو کلاس بازیگری شرکت کنی لا اقل الفبای این کار رو یاد بگیر، تو هزار سالم بازی کنی تو هزار تا فیلم، نمیتونی مثل شهاب، اسکار و نخل طلا بگیری میدونی چرا؟ چون شهاب ذاتش پاکه، زحمت کشیده، تو حاشیه نبوده، عطش دیده شدن نداره ولی تو گربه ای هستی که دستت به گوشت نمیرسه میگی پیف پیف بو میده!

ناشناس 5 4 پاسخ 1399/12/10 -17:06

چهره واقعی سلبریتی را ببینید اینها بخاطر پول هر کاری میکنند به هم توهین میکنند وطن فروشی میکنند در کار پزشکی و نظامی و مهندسی و... که هیچ سررشته ای ندارند ، دخالت میکنند افکار جامعه را بهم می‌ریزند تبلیغ خانه در ترکیه و امارات میکنند در حالی که با این تبلیغات ارز از کشور خارج میشود آنهم در شرایط بد ارزی و اقتصادی . از یک طرف از روحانی دفاع میکنند تا رای بیاورد و کشور به این روز بیفتد از طرف دیگر فیلم ارزشی انقلابی بازی می‌کنند ! همش بدگویی میکنند که چرا مردم ما باید غم داشته باشند و به حکومت ایراد می‌گیرند که همش نوحه و عزا پخش میکنید ولی خودشان در فیلمها و سریالهای غم آور بازی می‌کنند و بسیار حرفه ای اشک مردم را در می آورند خلاصه عجب موجوداتی هستند خدایشان هم فقط و فقط پول است . در بین اینها انسانهای بسیار شریف و حرفه ای و با اخلاق که فقط به هنرشان میپردازند هم هست ولی متاسفانه کم است .

کاربر ناشناس 6 3 پاسخ 1399/12/10 -13:51

شهاب حسینی کار خوبی کرد فضای مجازی بمونه برا اونایی که نیاز به نمایش دادن خودشون دارن

کوروش 1399/12/10 -22:48

البته باماسک منقش به گل ماری جوانا

ایران 6 6 پاسخ 1399/12/10 -12:09

واقعا چرا به نفر رو اینقدر بزرگ میکنید کسی که لیاقت حتی یه خبر رو نداره آخه این زن دیوانه دنبال چی هست که بهمه میپره خبر فوری دنبال بهر کس و هر چیزی بها نده . ارزشش رو نداره

ناشناس 12 8 پاسخ 1399/12/10 -12:08

سرکار خانم! برو با هم قد و اندازه ها و هم قطاران از جنس خودت در حد بهنوش و کمتر از آن مجادله و منازعه کن! با این سید بزرگوار و کم حاشیه برنده جایزه جشنواره فیلم کن چکار داری؟!

کاربر ناشناس 10 3 پاسخ 1399/12/10 -11:55

تمام هنرپیشه ها بازیگر هستند و از این را پول در می اورند و اصلا شغلشان است نباید انها را جدی گرفت چون حرف و عملشان یکی نیست