فال روزانه جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انگیزه خود برای تلاش بیشتر را از دست داده‌اید و مدتی است از تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان دست کشیده‌‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به هر قیمتی که شده انگیزه از دست رفته خود را بازیابید و با در دست گرفتن سکان زندگی، راه ساحل پیشرفت و موفقیت را در پیش بگیرید. بهار سال آینده را با برنامه‌های جدی دنبال کنید و در این فصل نقشه‌های مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر ترسیم کنید. ماه‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با پشتکار ادامه دهید تا به مرداد سال آینده برسید. در این ماه فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. آذر ماه سالی که از راه می‌رسد، زمان عاشقی شماست و در این ماه طعم عشقی شیرین و فراموش‌نشدنی را خواهید چشید. قدر این لحظات را بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در دی ماه سال آینده به بار خواهد نشت و در این ماه مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود را با پربار کنید. بهمن سال آینده زمانی فراهم می‌شود تا نگاهی به دستاوردهای سال تولدتان داشته باشید و برنامه‌های جدی برای گسترش این دستاوردها در سال‌های آینده آماده کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و کوشش به پایان برسانید تا این سال با شادکامی و خاطره‌های خوش به دفتر زرین زندگی شما اضافه شود.

فروردین

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. مشغول انجام کار مهمی هستید اما این کار به دلیل نداشتن سرمایه کافی به ثمر نخواهد نشست. اختلاف‌نظر با همسر یا عشق زندگی‌تان را کنار بگذارید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. امروز با فرصت چشمگیری برای آغاز تجارت و مشارکت روبرو می‌شوید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

اردیبهشت

امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان پشتیبان شما در سختی‌ها نیست، این وضعیت را با ایشان درمیان بگذارید و دلایل وی برای عدم پشتیبانی از شما را جویا شوید.

خرداد

روحیه‌تان را با انجام کارهای سرگرم‌کننده حفظ نمایید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود.

تیر

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. قولی ندهید که از انجام آن ناتوان باشید. در غیر‌این‌صورت در نزد دوستان و آشنایان به فرد بدقولی تبدیل خواهید شد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و بیش‌ازحد وقت‌تان را به هدر ندهید.

مرداد

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. اجازه ندهید مشکلات خانوادگی ریشه‌دار شود. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. به لحاظ کاری با مشکلی روبرو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد.

شهریور

اهل ورزش و تفریح هستید و امروز فرصت لازم برای کارهای مورد علاقه‌تان را پیدا می‌کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد. روز خوبی را برای معامله و انجام امور مالی آغاز کرده‌اید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. روی خوش زندگی را امروز خواهید دید و اوضاع بر وفق مرادتان پیش می‌رود.

مهر

قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند.

آبان

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق زندگی‌تان محبت نمایید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد.

آذر

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. استعداد‌های شما شکوفا خواهد شد و اطرافیان به توانایی‌های‌تان پی می‌برند. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت اعضای خانواده بنشینید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

دی

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

بهمن

اجازه ندهید نگرانی و اضطراب روز شما را خراب کند. مشکل مالی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با تدبیر و درایت حل کنید. در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف نظر ختم به خیر می‌شود.

اسفند

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. یکی از اطرافیان از شما درخواست کمک دارد، از کمک به این فرد دریغ نکنید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها