فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. حجم زیاد کارها شما را خسته و کسل کرده و روحیه شکست‌ناپذیر سابق را ندارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در سال تولدتان اوضاع روبه‌راه می‌شود و حجم کارها کاهش پیدا می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده کارها را با نظم بیشتری انجام دهید. ماه‌های سال تولدتان را ادامه دهید تا به مهر برسید. در این ماه فرصتی دست می‌دهد تا استراحت کنید و خستگی بگیرید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دوستان و اعضای خانواده را در تفریح‌های خود سهیم کنید. اواخر امسال نگرانی به دل شما می‌افتد و مضطرب خواهید شد. اجازه ندهید این اضطراب به شما غلبه کند و سکان زندگی از دستتان خارج شود. نگرانی‌های خود را با افرادی که سنگ‌صبورتان هستند درمیان بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در سال تولدتان سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و کاری که مدت‌هاست به انجام آن مشغول بوده‌اید با موفقیت به پایان می‌رسد. از این تلاش درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش بیشتری پیدا کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرازوفرودهای مختلفی را تجربه می‌کنید، اما درنهایت این سال به خوبی و خوشی تمام می‌شود. خاطره‌های خوش این سال را برای همیشه در ذهن خود و اطرافیان ماندگار کنید تا سال تولدتان به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.

اردیبهشت

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. انرژی و توان خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشتیبان شما در سختی‌ها نیست، این وضعیت را با ایشان درمیان بگذارید و دلایل وی برای عدم پشتیبانی از شما را جویا شوید.

خرداد

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید. مشکل مالی که امروز سر راه‌تان قرار گرفته را به کمک پس‌اندازی که قبلا کنار گذاشته‌اید، حل نمایید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید. خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. به خودتان قول داده‌اید فرصتی برای انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلاً حوصله ندارد و از دنده چپ بلند شده است. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد سربه‌سر عشق‌زندگی‌تان نگذارید و ایشان را به حال خودش رها کنید.

تیر

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آيد و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

مرداد

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

شهریور

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

مهر

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.

آبان

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود.

آذر

عقیده‌ای به درمان بیماری توسط پزشک ندارید و می‌خواهید با مصرف خودسرانه دارو به فکر درمان و بهبود سلامتی باشید، این وضعیت چیزی به غیر از وخیم‌تر شدن بیماری شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور خوددرمانی را خط بکشید و برای بهبود و سلامتی از پزشک متخصص کمک بگیرید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.

دی

در آینده‌ای نزدیک رهسپار سفری خواهید شد و در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بی‌گدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌های‌تان دور کند. روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

بهمن

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. انسان احساساتی هستید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقل‌تان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. انتظار دارید همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه پشتیبان شما باشد. این احساس را با ایشان درمیان بگذارید و از حمایت عشق‌زندگی‌تان بهره بیشتری بگیرید.

اسفند

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها