یک نماینده مجلس در خصوص جدال لفظی احمدی نژاد و حدادعادل:

رسیدن از دستبوسی فرح به دستبوسی امام، شرف دارد به نزول از دستبوسی امام به پابوسی آمریکا


6 اسفند 1399 - 12:34
603614639516b_2021-02-24_12-24
نماینده تهران در مجلس یازدهم نوشت: انسان از دستبوسی فرح به دستبوسی امام برسد، شرف دارد به اینکه از دستبوسی امامش به پابوسی آمریکا برسد.

سیدنظام الدین موسوی در توئیتی نوشت: فارغ از این که اصل ادعای آقای احمدی نژاد درباره دکتر حداد عادل بی اخلاقی و دروغ محض است؛ انسان از دستبوسی فرح برسد به دستبوسی امام، خیلی شرف دارد به اینکه از دستبوسی امامش برسد به پابوسی و دریوزگی آمریکا و استکبار.

نماینده تهران در مجلس یازدهم نوشت: انسان از دستبوسی فرح به دستبوسی امام برسد، شرف دارد به اینکه از دستبوسی امامش به پابوسی آمریکا برسد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603614639516b_2021-02-24_12-24
6 اسفند 1399 - 12:34

سیدنظام الدین موسوی در توئیتی نوشت: فارغ از این که اصل ادعای آقای احمدی نژاد درباره دکتر حداد عادل بی اخلاقی و دروغ محض است؛ انسان از دستبوسی فرح برسد به دستبوسی امام، خیلی شرف دارد به اینکه از دستبوسی امامش برسد به پابوسی و دریوزگی آمریکا و استکبار.

منبع: انتخاب

66

نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
گرسه :_ احسنت زمین تاآسمان فرق است محمودچاخان دورو وخرافاتی که باعث شدی پولهای مسکن مهرآستارای من رابدذدندوبخورن توباعث شدی من بازنشسته دولت هنوزمستاجرباشو واعوان انصارتوپولهائ مسکن مهرآستارارابدزدندپولهای مردم بیچاره ای مثل من که حاصل ۳۰ سال خدمتم بودد 0 0 پاسخ 1399/12/10 -09:30

احسنت زمین تا آسمان فرق است محمودچاخاندورووخرافاتی که باعث شدی پولهای مسکن مهرآستارایمن را بدزدندتوباعث شدی من بازنشسته دولت هنوزمستاجر باشم واعوان انصارتوپولهای مسکن مهر آستارارابدزدند ومردم بیچاره ایمثل من که حاصل۳۰سال خدمتم بوددزدیدندوخوردندومن هنوز خانه بدوش ونفرین گر توهستم تاقیامت نفرینت خواهم کردکه من رادچارفقروگرسنگیوآوارگی کردی. اگرمردی بامن تماس بگیرکه دررویت که سیاه است بگویم چه هستی.درغگوی فرصت طلب خرافاتی . دبیربازنشسته ازآستارا

محمدمحمدی 0 0 پاسخ 1399/12/10 -00:18

مهم نیست پابوسی ودست بوسی چه کسی باشد اگرپابوسی ودست بوسی باعث نجات شیعیان شودهیچ مانعی ندارد ولی اگرهمین پابوسی ودست بوسی باعث نابودی شیعیان شودآن وقت به فاجعه تبدیل میشود

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1399/12/7 -19:47

پاچه خواری ودستمال کشی بس است، انشالله یک پست بالا تر می‌گیرید. مبارک باشه

بداوی 4 1 پاسخ 1399/12/7 -15:50

واقعا ۲ درصدی ها خیلی پرو شده اید.می خواهید انتخابات ریاست جمهوری سال اینده با مشارکت ۲ درصد مردم برگزار شود ودولت را هم در اختیار بگیرید. انشا ا... با تایید صلاحیت تنها گزینه ملت نه حکومت دکتر احمدی نژاد مشارکت به بالای _۸۰ درصد خواهد رسید انشاالله.

نماینده 7 2 پاسخ 1399/12/7 -13:42

با این خبر احمدی‌نژاد بیشتر عزیز شد. گل بخودی زدند

منم مختار 17 1 پاسخ 1399/12/6 -23:12

این نماینده 2درصدی در حدی نیست با احمدینژاد کل کل کند در ضمن باید دنیا بایستی مراودات داشت چون 42 ساله جز زیان از دشمن تراشی چیزی ندیدیم زنده باد مردان صلح طلب خاتمی مقتدر و احمدی نژاد جسور.

مجید 15 2 پاسخ 1399/12/6 -22:20

سلام ودرود خدابراحمدی نژاد قهرمان

کوروش 13 0 پاسخ 1399/12/6 -21:15

جناب موسوی ازجایی موثق می دانم که خرید رای بسیاروحشتناکی داشتی پس این حرفها بگذارکنار.

رامین 10 3 پاسخ 1399/12/6 -20:51

پویش مردمی بهار در بهار۱۴۰۰ با احمدی نژاد لطفا دوستان شعار را تکرار کنند این شعار لرزه بر دشمنان احمدی نژاد می اندازد که هر روز یک برچسب می زنند یکروز انحرافی.....یکروز ضد اسلام.مرجعیت.رهبری .....یکروز دستبوس امریکا....... یکروز خوارج انقلاب ..... یکروز قدرت طلب.... یکروزغربگرا..... و... تنها یک مورد گفته نشده آن ضد مردم. چون فردی مردمی با مردم برای مردم

الن 4 1 پاسخ 1399/12/6 -20:26

به خدا شرف ندارد!!!

امید 10 4 پاسخ 1399/12/6 -20:09

این نماینده بیسواد اصلا می داند دولت احمدی نژاد چه سالهایی بوده و احمدی نژاد بود که با قدرت در سازمان ملل علیه امریکا موضع قوی گرفت و یکی از دلایل مخالفت با احمدی نژاد در داخل ایستادگی در مقابل امریکا بود نه ملت امریکا

محم 14 6 پاسخ 1399/12/6 -19:28

احمدی نژاد قابل مقایسه با هیچکس نیست لطفا دریوری نگویید

علی 14 4 پاسخ 1399/12/6 -19:25

خاک بر سرتون و مقایسه تون این یک تهمت هست به احمدی نژاد جهت پاک کردن اشتباه حداد عادل

حق شناس 23 5 پاسخ 1399/12/6 -17:57

باید به حال ملتی گریست که مفلوکی مثل موسوی نماینده اش باشد

mr 25 5 پاسخ 1399/12/6 -17:43

نماینده دو درصدی انتصابی .

ناشناس 20 0 پاسخ 1399/12/6 -17:05

کرنش ، دست بوسی ، پا بوسی و هر آنچه مظهر حقارت ، چاپلوسی ، پاچه خواری و رذالت و پستی و ذلت و خواری در برابر همنوع خود باشد مردود و امری مذموم و ناپسند است حتی در برابر رسول خدا مگر صرفاً کرنش در برابر خداوند باریتعالی.

حمزه 19 2 پاسخ 1399/12/6 -16:56

جیره خور دو نظام .عوارض منقل همینه

رمضان سلطانی 20 5 پاسخ 1399/12/6 -15:09

تنها شخصی که درخاک امریکا سازمان ملل با قاطعیت امریکا را تخریب کرد احمدی نژاد بود

ناشناس 19 6 پاسخ 1399/12/6 -15:06

تنها ریس جمهوری مقابل امریکا مثل کوه ایستاد و ازحق ملت دفاع کرد احمدی نژاد بود برو یکمی مطالعه کن 2./.

ممد 1399/12/6 -16:02

جلوي امريکا نايستاد اتفاقا دوست داره رابطه برقرار بشه که کار خوبي هم هست

اپاچی 9 1 پاسخ 1399/12/6 -14:51

هردوتاش شرف داره به کارهایی که بعضی می کنن حداقل هردو‌ انسان هستند نه انسان نما

م ح 5 25 پاسخ 1399/12/6 -14:34

دمت گرم اقای موسوی

مسعود 2 17 پاسخ 1399/12/6 -14:20

اون دسبوسی که احمدی نژاد گفت ساختگیه مربوط به شهردار سابق تهران بوده عکسشو دیدم خیلی تابلو بود

آشنا 1399/12/6 -19:56

از این عکسا نبوده که در دسترس هرکسی باشه. در اختیار همسر دکتر فاطمی وزیر خارجه مصدق بوده. بعد هم کامپیوترشو گرفتن و خودشو شبانه از کشور دیپورت کردن. او هم خیلی طرفدار جنبه ایرانگرایی تیم احمدی نزاد بود.

حسین 18 0 پاسخ 1399/12/6 -13:56

خاک توسرهردوتان بجای درگیرشدن برید راهی پیداکنیداین گرانی وبدبختی رامهار کنیدمیوه جان ازمرز ۵۰هزاربابت هرکیلو گذشت

کاربر ناشناس 24 2 پاسخ 1399/12/6 -13:23

پاچه خوار همیشه پاچه خوار می ماند

r 21 3 پاسخ 1399/12/6 -12:48

این حرف تو به معنای این است که هر جا نفعی باشه بعضی ها برای دستبوسی همون جا هستن از جمله خودت نظام الدین، #پاچه خوار

m 20 1 پاسخ 1399/12/6 -12:41

پس قبول دارن دستبوسی انجام شده.

کاربر ناشناس 1399/12/7 -00:50

دروبر اقای احمدی نژاد خدا نگهدار ش باشه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks