سخنگوی هیات رییسه مجلس:

وزیران پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها حضور خواهند داشت

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه وزیران پیشنهادی به مدت یک هفته در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا می‌کنند.

وزیران پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها حضور خواهند داشت

سید نظام‌الدین موسوی روز شنبه در پاسخ به این سوال که امروز کدام یک از وزیران پیشنهادی در جلسات تخصصی کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند، گفت: مطابق ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، وزیران پیشنهادی به مدت یک هفته در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌ریزی هم که ما انجام داده‌ایم این است که همه وزیران در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: از امروز تا روز سه‌شنبه همه وزیران به تناسب در کمیسیون‌های مختلف که حدود ۱۰ کمیسیون تخصصی در مجلس شورای اسلامی داریم، دعوت هستند و می‌آیند و هم در کمیسیون‌ها و هم در فراکسیون‌ها حضور پیدا می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: بنابراین در این مدت قرار است که همه وزیران پیشنهادی از سوی رییس جمهوری براساس بازه زمانی تعیین شده در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: البته در کمیسیون‌های مرتبط وزیران مرتبط زمان بیشتر یعنی دوساعت و در کمیسیون‌های غیرمرتبط با موضوع وزارت، به مدت یک سال ساعت حضور خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر من بخواهم همه وزیران و ساعت‌ حضور آنها در کمیسیون‌ها را بیان کنم طولانی می‌شود و احتمالاً فرصت نشود، همه وزیران در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها