جمع‌آوری امضا در مجلس برای ضروت اجرای قانون لغو تحریم‌ها


3 اسفند 1399 - 09:47
6031f86de0c3a_2021-02-21_09-36
جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با امضای نامه‌ای بر ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأکید کردند.

 حجت الاسلام سید محمود نبویان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها در حال جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس است.

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با در این باره گفت: نبویان در حال جمع آوری امضا از نمایندگان درباره ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و در این نامه آمده است که نمایندگان روی مواضع خود در اجرای این قانون مُصر هستند.

گفتنی است، در ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها آمده است: «دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد از جمله کشورهای ۴+۱ (آلمان، فرانسه، انگلستان، چین و روسیه) در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و برگشت کامل و سریع ارز منابع حاصل از فروش، دو ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون در مجلس شورای اسلامی [۵ اسفند ماه]، نظارت‌های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه سند پروتکل الحاقی را متوقف کند.» 

 

جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با امضای نامه‌ای بر ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأکید کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6031f86de0c3a_2021-02-21_09-36
3 اسفند 1399 - 09:47

 حجت الاسلام سید محمود نبویان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها در حال جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس است.

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با در این باره گفت: نبویان در حال جمع آوری امضا از نمایندگان درباره ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و در این نامه آمده است که نمایندگان روی مواضع خود در اجرای این قانون مُصر هستند.

گفتنی است، در ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها آمده است: «دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد از جمله کشورهای ۴+۱ (آلمان، فرانسه، انگلستان، چین و روسیه) در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و برگشت کامل و سریع ارز منابع حاصل از فروش، دو ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون در مجلس شورای اسلامی [۵ اسفند ماه]، نظارت‌های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه سند پروتکل الحاقی را متوقف کند.» 

 

منبع: مهر

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
. 3 0 پاسخ 1399/12/3 -20:49

اون کسی که باید تحریم ها را لغو کنه تو کاخ سفیده نه تو بهارستان.

لیلا 4 0 پاسخ 1399/12/3 -18:07

کجایی لیاخوف روسی دقیقأ کجایی که این مجلس را به توپ ببندی تا اینقدر روی اعصاب مردم نباشند.2درصدیها

میرزایی 6 0 پاسخ 1399/12/3 -16:52

۹ماهه تومجلسید از اول تشکیل مجلس تمام مواد خوراکی ۲۰۰درصد رشد داشته دلار ۱۰۰درصد رشد کرده واقعا چکار کردید اصلا مثل کره شمالی هرکاری میکنید بکنید ولی خودتون هم مثل مردم زندگی کنید

حسن 0 10 پاسخ 1399/12/3 -16:10

از مجلسی ها و دلسوزان این کشور خواهش میکنم مواطب اقای روحانی و وزیر امور خارجه اش باشید که هیچ قولی به این نماینده غرب (گروسی) ندهند و مذاکره ای نداشته باشند و دوباره کشور را به درد سر نیدازند .

مردم 1399/12/3 -19:39

چقدر ساده ای. از یک مشت بیسواد مفتخور درخواست میکنی که مواظب یک مشت مفتخور دیگه باشند. اینها سر سوزنی برای من و تو دلشون نمسوزه.

احمد حقگو 0 5 پاسخ 1399/12/3 -16:10

چرا مجلس درباره توقف کلیه بازرسیها واخراج تیم جاسوسی امریکا وانگلیس از کشور رای گیرینمیکنه

شاهین ب 7 0 پاسخ 1399/12/3 -15:22

اولا" شما را به هر کی میپرستید این ژست های آبدوغ خیاری را بگذارید کنار . ثانیا" اگر واقعا" تا این حد بیسوادین از 4 تا آدم باسواد مشورت بگیرید . تازه دولت معتدلی در آمریکا سر کار آمده و در همین مدت کوتاه هم چراغ سبزهای لازم را نشان داده . دیپلماسی زمانبره و باید با آرامش و تعقل پیش رفت . دوره قلدر بازی و شعارهای توخالی خیلی وقته تموم شده و مردم هم دیگه حالشون از تشنج زایی بهم میخوره . خواهشمندیم بیش از این با آبروی یک ملت با شرف بازی نکنید

احمد حقگو 1399/12/3 -16:11

خیال میکنی کسی برای ذلیل ارزشی قائله

ناشناس 8 0 پاسخ 1399/12/3 -15:07

خب این شد معیشت برای مردم؟ اگر راست میگید قانونی تصویب کنید که کاندیداهای مجلس حتما باید حداقل دو سوم رای واجدین شرایط رای دادن در هر حوزه انتخابیه را کسب کنند تا به مجلس راه یابند.

صبور استراتژی 1 2 پاسخ 1399/12/3 -14:29

کار از محکم کاری عیب نمیکنه چون ممکنه در اخرین لحظه دولت صبر استرتژیکش عود کنه و شش ماه دیگه دست رو دست بزارن و ملت رو لنگ در هوا نگهدارند....

ملول 5 0 پاسخ 1399/12/3 -14:22

اقا جان . الان ما تحت فشاریم نه شما و نه امریکا //حالا هی بیشتر تندروی کنید

داریوش 2 5 پاسخ 1399/12/3 -14:05

درود بر مجلس که با این قانون افسار سیاست خارجی وبرجام را به دست گرفت ونگذاشت یک طرفه وبدون حاصل به برجام عمل کنیم!

جواد 6 0 پاسخ 1399/12/3 -13:58

آن کس که نداند و نداند که نداند

د 5 0 پاسخ 1399/12/3 -13:56

قانون تصویب می کنید برای اجرای قانون؟؟؟؟؟!!!!!!!. نترسید دولت انرا اجرا خواهد کرد تا همه چیز را به پای شما بنویسد

ارشان 6 0 پاسخ 1399/12/3 -13:55

چهار سال این بازی را راه بندازیدوشماها نمیخواهید مردم یک نفس راحت بکشند..خداوند نبخشه شماها را...

ایرانی 10 0 پاسخ 1399/12/3 -13:35

امروز یه ساعت تو نوبت بودم یه مرغ بهم دادن خاک بر سرتون دنیا به مریخ رسیدن ما هنوز دنبال مرغ و تخم مرغ و روغن و.... جالبه داریم پول میدیم بعد میگن خانواده ی یه دونه مرغ

شهرام.ر 9 1 پاسخ 1399/12/3 -13:09

این قانون رو بوجود آوردید ، تصویب شد به دولت ابلاغ شد و اکنون لازم‌الاجرا است .این امضا جمع کردنتان دیگه بی‌معنی است. بابت وقتی که به هدر میدهید پیش خداوند و مردم مسوول هستید .به فکر مردم باشید . مردم زیر فشار اقتصادی خم شده‌اند .

حقگو 15 0 پاسخ 1399/12/3 -13:01

مگر نه اینکه تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست و حتی نعمت محسوب می شود پس خودتان را به زحمت نیاندازید

ن.ک 0 6 پاسخ 1399/12/3 -12:27

در هر صورت اصل هدف نباید متوقف شود مثل آنها سیاست بازی هم لازم است امتیاز دادن توخالی اشکالی ندارد

امیرعباس 13 0 پاسخ 1399/12/3 -12:10

خنده داره میخان یه قانون بذارن که قانونی که گذاشتن دولت اجرا کنه ، بهر کی بگی سرش رو میکوبه به دیوار

داریوش 1399/12/3 -14:06

دولت خود سر کدوم قانون رو اجرا کرده!

حسین 14 0 پاسخ 1399/12/3 -11:37

تنها کاری که بلده مجلس امضا کردنه دیگه هیچی بلد نیست یه عده بی سواد با دوهرار وسه هرار رأی اومدن بالا

داریوش 1399/12/3 -14:09

بالاخره این مجلس رای اکثریت رو داره و اون هایی که فکر میکنند بقیه اکثریت بودن اون اکثریت اینجا رای نداشتن واقلیت محسوب میشن! اگر امضا کردن بتونه جلوی تعهد دادن واجرای یک طرفه برجام ووادادگی دولت بی تدبیر رو بگیره خیلی هم خوبه!

آریایی 20 1 پاسخ 1399/12/3 -10:39

مگه تحریمها نعمت نبود ؟؟؟؟؟!!!!!

ناشناس 1399/12/3 -13:52

بستگی به روزش داره

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks