حضور ۲ نماینده مجلس در کابینه پیشنهادی رئیسی/ قاضی زاده کنار زده شد

سید احسان خاندوزی و سید جواد ساداتی نژاد ۲ نماینده مجلسی هستند که از سوی ابراهیم رئیسی برای حضور در کابینه سیزدهم پیشنهاد شده است.

حضور ۲ نماینده مجلس در کابینه پیشنهادی رئیسی/ قاضی زاده کنار زده شد

خاندوزی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم است که دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد بوده و همچنین نائب رئیس کمیسیون اقتصادی است. خاندوزی گزینه ابراهیم رئیسی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

ساداتی نژاد هم که برای وزارت خانه جهاد کشاورزی معرفی شده است، رئیس فعلی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی است. او دارای مدرک تحصیلی دکتری هیدرولیک و مهندسی هیدرولوژی بوده و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل است.

در لیست هایی متعددی که طی روزهای اخیر منتشر شده بود از امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و احمد امیرآبادی به عنوان وزیر کار یا معاون پارلمانی نام برده می شد. نام علیرضا زاکانی، پورابراهیمی و نیکزاد نیز در میان گمانه زنی ها بود.

لیست کلی وزرای پیشنهادی رئیسی را اینجا ببینید.

منبع: خبر آنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مش جمعه
    0

    آقای رئیسی، سهمیه گروههای انتصابی از جمله سپاه و قوه قضائیه و منصبین نسبت به بقیه خیلی خیلی زیاد هست و گویا سهم همه گروها و طیف اصولگرا بخوبی داده نشده است.از حضرات مصباحیون خبری نیست.فردا روزی زیر پاهاتو خالی نکنند!!!.مواظب ذوالنور و حسین شریعتمداری باش.

  • کاربر ناشناس
    0

    در این وضعیت داغون کسي جرات گرفتن این پست ها رو نداره مگر یک عده مهره سوخته و طالب مقام و قدرت. امیدوارم آقای رئیسی حواسش به این موارد باشه و افراد پیشنهادی رو خوب توجیه کرده باشه که دوره دوره کار و تلاش. نه حبس شدن در جعبه قدرت و سواستفاده از مقام و قدرت. بیشتر منابع کشور در اثر سوء مدیریت و سواستفاده ها از بین رفته و تحریم بهانه ای بیش نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها