معاون استاندار مازندران:

ساخت خانه‌های محروم در استان مازندران تسریع شود

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر در موعد مقرر گفت: ساخت خانه‌های محروم در استان مازندران تسریع شود.

ساخت خانه‌های محروم در استان مازندران تسریع شود

مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومان مازندران اظهار داشت: تلاش بیشتر و اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت توزیع برق و شرکت آب و فاضلاب جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد شده تا احداث دو هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال 1400 به اتمام برساند.

رازجویان با اشاره به ساخت مسکن طرح اقدام ملی افزود: ساخت مسکن اقدام ملی در بعضی از شهرستان‌های استان مازندران آغاز شده است اما تسریع انجام آن نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن محرومان در مازندران از اولویت‌های دولت است تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود استان باید جهت ساخت خانه برای اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه استفاده شود تا موجب ایجاد آرامش برای آنها شود.

رازجویان ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی در راستای معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت دریافت انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر میارکلا ساری با جدیت بیشتری پیگیری کند.

وی با بیان اینکه از تجربیات پروژه مسکن مهر باید در دیگر پروژه‌های حوزه مسکن استفاده شود گفت: پروژه‌های حوزه مسکن باید با کیفیت بالا احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

رازجویان در مورد مسکن مهر چالوس گفت: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده است تا مشکل فاضلاب این مجتمع را تا انتهای سال 99 برطرف کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خانه‌دار شدن قشر کم‌ درآمد جامعه را از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: از بانک‌هایی که جهت ساخت مسکن محرومان همراهی دارند قدردانی می‌کنم و انتظار داریم جهت انجام تعهد 100 درصدی، تمام بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از 1900 متقاضی مسکن محرومین که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: بنیاد مسکن نظارت و پایش جدی بر متقاضیان مسکن محرومین داشته باشد تا بودجه‌ی بلاعوضی که دولت اختصاص داده است در زمان مناسب هزینه شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها