بازداشت یک مدیر به دلیل تخریب جنگل

مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.

بازداشت یک مدیر به دلیل تخریب جنگل

تخریب قسمتی از جنگل‌های الیمالات بخش چمستان از توابع شهرستان نور که از اواخر سال ۱۴۰۲ مورد توجه و انتقاد مردم، رسانه‌ها و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته بود در تازه‌ترین اقدامات مربوط به پیگیری این موضوع به دستگیری مدیر این مجموعه گردشگری منجر شد.

دادستان مرکز مازندران خبر بازداشت مدیر مجموعه گردشگری الیمالات را تایید کرد و گفت: مدیر این مجموعه چندی پیش برای ارائه توضیحات احضار شده بود که در مهلت قانونی داده شده خودش را معرفی نکرد.

محمد کریمی اظهار کرد: با توجه به این‌که فرد مد نظر در مهلت قانونی خودش را برای ارائه توضیح معرفی نکرد توسط دادسرای نور بازداشت شد.

وی افزود: البته امکان این‌که مدیر مجموعه گردشگری الیمالات با قرار وثیقه آزاد شود وجود دارد و با توجه به تعطیل بودن امروز، از شامگاه پنجشنبه -۱۶ فروردین- بازداشت شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    ازگل وقیطریه مشت نمونه خرواره

  • ناشناس
    0

    اون مدیرایی که ایران را ویران کردند بگیرید .

  • ناشناس
    0

    خب ک چی؟ دیروز اونجا امروز اینجا فردا هم ی جای دیگه توسط ی شخص و یا پبمانکار و یا ی نهاد و سازمانی زیرو رو میشه و همیشه این داستان تا تخریب نهایی ب محیط زیست ادامه داشته و خواهد داشت

  • ناشناس
    1

    واقعا قلب انسان بدرد میاد چطور منابع طبیعی جلوی این تجاوز رو نگرفت ..تا این فاجعه ببار نمی امدممنون از دادستانی .ممنون از طبیعت دوستان ممنکن از محیط زیست دوستان که تلاش کردن .تا جلوی کتر گرفته بشه

  • اصغر زمانی
    1

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب،، حتما چهار روز دیگه آزاد میشه و ساخت و ساز اونجا را شروع میکنه

  • عظیم
    0

    چندوقت دیگه همین مدیر چند سمت بالاتر میره.این پیشگویی منه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها