پوستر جدید سایت رهبر انقلاب درباره آمریکا


9 بهمن 1399 - 08:06
60123f35d517c_2021-01-28_08-06
سایت رهبر انقلاب پوستر جدیدی با عنوان «هنوز قبله برخی آمریکاست!» منتشر کرد. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ، با اشاره به اوضاع در هم ریخته‌ی بت بزرگ استکبار افزودند: «افتضاح انتخاباتی»، «حقوق بشری که هر چند روز یک سیاهپوست قربانی آن می‌شود»، «بر ملا شدن ماهیت ارزش‌های ادعایی آمریکا که موجب تمسخر دنیا، حتی دوستان آمریکا شده»، «اقتصاد فلج»، و «دهها میلیون بیکار و گرسنه و بی‌خانمان» نشان دهنده‌ی اوضاع نابسامان آمریکا است که البته عجیب نیست، اما عجیب این است که عده‌ای هنوز آرزو و قبله‌شان آمریکا است.

سایت رهبر انقلاب پوستر جدیدی با عنوان «هنوز قبله برخی آمریکاست!» منتشر کرد. 

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60123f35d517c_2021-01-28_08-06
9 بهمن 1399 - 08:06

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ، با اشاره به اوضاع در هم ریخته‌ی بت بزرگ استکبار افزودند: «افتضاح انتخاباتی»، «حقوق بشری که هر چند روز یک سیاهپوست قربانی آن می‌شود»، «بر ملا شدن ماهیت ارزش‌های ادعایی آمریکا که موجب تمسخر دنیا، حتی دوستان آمریکا شده»، «اقتصاد فلج»، و «دهها میلیون بیکار و گرسنه و بی‌خانمان» نشان دهنده‌ی اوضاع نابسامان آمریکا است که البته عجیب نیست، اما عجیب این است که عده‌ای هنوز آرزو و قبله‌شان آمریکا است.

منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مورچه 8 0 پاسخ 1399/11/9 -16:36

قبله من ناموس وطن ست که ازلاعاجی برای تامین معیشت خانواده اش تن فروشی میکند وقبله سردمدارن وطن مال وثروت وقدرت است که ب اقازاده هایشان درامریکا بد نگذرد

ملول 6 0 پاسخ 1399/11/9 -15:13

اول باید خودمون درست شیم

علم الهدی 11 4 پاسخ 1399/11/9 -14:47

آقا مرتضی اونی که نمیفهمه امثال شماست گور پدر آمریکا ولی میبینی چگونه مردم را بخاک سیاه نشونده حاکمان ما هم فقط حرف میزنند چرا بااین همه نعمتهای خدادادی مردممان باید بدختی بکشند .42ساله گفتن مرگ بر آمریکا چی شد جز کینه توزی دشمن تراشی چی نصیب مردم شده تا باآمریکا تعامل نداشته باشیم 42ساله دیگه که خدا نکنه این حکومت بمونه وضعیتمون صد برابر بدتر ازالان میشه

یونس 1399/11/9 -15:28

آدمی مثل تو فقط با لگدی که سرباز آمریکایی به شکم ناموسش بزنه از خواب بیدار میشه

محمد 1399/11/9 -17:36

به يونس ,,,, تو احتمالا بچه همين خائنين اختلاس گر هستي و درد مردم رو نميفهمي و با پول حرام بزرگ شدي

علی 1399/11/9 -19:39

عزیزمن کینه توزی رو ما درست نکردیم آمریکای خبیث ایجاد کرده و نفعش هم تو همین موضوع است.

قنبری 9 0 پاسخ 1399/11/9 -14:40

قبله آقازاده هاست نه مردم اما مردم هم مقداری بیدارشدن دوست ودشمن روتشخیص میدن

مهدی 7 0 پاسخ 1399/11/9 -14:21

امریکا بهانه هستش .تمام فسادها و اختلاس‌ها و غارت زندگی مردم توسط خود حکومت هستش

رزمنده دفاع... 6 0 پاسخ 1399/11/9 -14:18

مردم را فریب ندهید . قبله اول و اخر شماها امریکا است . دست تان برای همه روشده .

سعید 5 12 پاسخ 1399/11/9 -13:12

امریکا تمام شد.

علي 19 2 پاسخ 1399/11/9 -12:55

دست از شعارا دادن برداريد و براساس منافع ملي با تمامي كشور هاي جهان تعامل داشته باشيد.

A 13 17 پاسخ 1399/11/9 -11:36

مرگ بر رژیم کودک کش آمریکا.

محمد 1399/11/9 -17:38

کودک کش !!!،چرا چرت و پرت ميگي, خداوند به امثال شما عقل عنايت فرمايد امين

مرتضی 13 19 پاسخ 1399/11/9 -11:14

امریکایی که یه بار با ظاهر متشخص اوباما میاد جلو دست میده و بعد میره ظاهرشو ترامپ میکنه و میاد دارو و غذا رو تحریم میکنه قابل اعتماد نیست. کی بعضیا میخوان بفهمن!!!!

علي 1399/11/9 -12:57

فكر كنم افزايش دلار از سه هزار تومان به سي و سه هزار تومان بدليل تحريم هاي حداكثري ترامپ داره يادتان ميره دو باره شعار!!!!!

خودم 17 19 پاسخ 1399/11/9 -11:08

بعد از اتفاقات این چند ساله دیگه هر کی به آمریکا اعتماد کنه یا امید داشته باشه یا احمقه یا خائن

اريايي 1399/11/9 -17:39

قطعا احمق خودتي اختلاسگر جيره خور

یوناس 8 21 پاسخ 1399/11/9 -10:26

اوضاع امروز آمریکا تماشایی است مرگ تدریجی یک رویا

بی خانمان 1399/11/9 -18:05

جمع کن خودتو صدات از جای گرم میاد

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد