پاسخ معاون وزیر ارتباطات به توییت میرسلیم درباره اینستاگرام


7 بهمن 1399 - 08:16
600f9d5c02f51_2021-01-26_08-11
معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به توئیت میرسلیم نوشت: اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بین‌المللی خفت است، حضور جناب‌عالی اینجا، توئیتر، چه معنایی دارد؟

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس توئیت کرد: این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!

در پاسخ به این توئیت نماینده‌ تهران، سجاد بنابی معاون وزیر ارتباطات توئیت کرد: خفت؟

ایجاد شغل خفت است یا اظهار نظر سخنگوی دولت؟

اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بین‌المللی خفت است، حضور جناب‌عالی اینجا چه معنایی دارد؟

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به توئیت میرسلیم نوشت: اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بین‌المللی خفت است، حضور جناب‌عالی اینجا، توئیتر، چه معنایی دارد؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

600f9d5c02f51_2021-01-26_08-11
7 بهمن 1399 - 08:16

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس توئیت کرد: این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!

در پاسخ به این توئیت نماینده‌ تهران، سجاد بنابی معاون وزیر ارتباطات توئیت کرد: خفت؟

ایجاد شغل خفت است یا اظهار نظر سخنگوی دولت؟

اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بین‌المللی خفت است، حضور جناب‌عالی اینجا چه معنایی دارد؟

منبع: انتخاب

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
اسدیان 0 0 پاسخ 1399/11/7 -16:12

اقای کامنت گذار به نام رحمانی تازه متوجه شدم مفهوم حرف اقای ضرغامی را که فرمودند فضای مجازی ناجی انقلاب است چیست ، برای این که از این پس خیلی از خودبرتر بین ها ،ریاکاران ، متملقین و کاسبان قدرت وانها که می خواهند به اصحاب قدرت وکرامت نزدیک شوند ، مقدس سازی های کذب وجعلی و.... پته شان روی اب می افتد ومجبورنداول عذر خواهی کنند وبعد تاکتیکی دیگراختیار کنند ولی ساده ترین راه را فیلتر فضای مجازی می دانند .

503 1 0 پاسخ 1399/11/7 -15:39

یکی نیست به این بنده خدا بگه تو که سالها وزیر ارشاد بودی برای فرهنگ و هنر این مملکت و وضع معیشت کارکنان وزارت ارشاد چه کار مثبتی انجام دادی که حالا به این بچه وزرا گیر میدی!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه بدانید به یمن وزارت این آقا و امثال این آقا کارمندان وزارتفرهنگ و ارشاد اسلامی در بین همه کارمندان دولت از همه کمتر حقوق میگیرند /// وضع هنر و معیشتی همه هنرمندان (( به استثنای بازیگران که برای بخش خصوصی و سینمای خانگی کار میکنند)) را هم که همه مطلعند و نیازی به نمک پاشوندن روی زخم عزیزان نیست

ش س 1 0 پاسخ 1399/11/7 -15:38

آقای میرسلیم هنوز فکر می کنه تو دوران دهه شصته که هر نوع زورگویی که دلش میخواست رو به مردم تحمیل کنه اما خوشبختانه امروز عصر ارتباطات است و کسی حرفهای ایشان را جدی نمی گیرد.

وق ت ی 0 0 پاسخ 1399/11/7 -15:25

سخن نسنجیده ، صاحبش را خِفت میکند. هر چند هیچ دل خوشی از دولت روحانی ندارم و خیلی ناراحتم از وضع موجود ، ولی جناب میرسلیم نباید موضوعی که اثبات نشده را بیان کند. امرور فضای مجازی یک ارتباط فرا کشوری است و اکثر کارها و ارتباطات با فضای مجازی انجام میشه ، بستن این فضای مجازی غلط است ، اما با کنترل و ایده نگری در مورد آن ، میتواند بستر خوبی برای ایام باشد، اگر فرهنگ درست استفاده از آن ایجاد شود میتواند یک منبع قوی برای رشد و احیای مشکلات باشد.

سلطان 0 0 پاسخ 1399/11/7 -15:15

سلام و عرض خسته نبا شید دوستان عزیز یک سوال ؟ اینا که توی نازو نعمت زندگی میکنند سر سفر انقلاب نشستن . خوردند و بردن .وقتی مردن رفتن اون دنیابازم میرن بهشت؟؟؟؟ فقت سفر پاک کردنش نصیب مردوم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس 1399/11/7 -16:37

سلطان ، غلط املایی زیاد دارید کمی روی املای خودتان کار کنید

علی کفاش 2 0 پاسخ 1399/11/7 -14:41

البته با این فرمون که این دسته افراد مثل آقای میر سلیم پیش می‌روند در ابتدای دولت بعد فضای مجازی رو باید فقط برای کارهای بانکی واداری داشته باشیم پس تا نشده استفاده کنید

جانباز 1 0 پاسخ 1399/11/7 -14:38

جناب ميرسليم،شماهرروزخرما ميخوريدتازه دولپى هم مخوريدبلكه خودتون روبااين جعبه هاى خرمابه مردم عرضه ميكنيد!!آنوقت اين ملت روبدين صورت مغرضانه ازخرماخوردن نهى مى كنيد!؟تورو بخدافقط كمى دلتون به آن عزت وشخصيتى كه خداونددرمسيرزندگيتون به شما مرحمت كردبسوزه!؟حيفه بااين دخالتهاى جناحى ومغرضانه وغيركارشناسى،عوام فريبانه اندك حرمتتون رو ذايل نكنيد.

سید محمود 3 1 پاسخ 1399/11/7 -13:54

خوب شد این مهاراجه هندی ریس جمهور نشد خداییش داخل مغز منجمد و فسیل اینها چی میگذره اینها از کجا اومدن چه جوری قدرت به دست میارن انگار توی عصر حجر زندگی میکنن البته همه اینها از بغل سفره انقلاب بالای شهر و توی پنت هوس هاشون که غصبی هست زندگی میکنن اورد ناشتا میدن

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/11/7 -13:17

متاسفانه سرنوشت اکثریت ملت ایران دست این اقا و امثالهم است که به این روز افتاده ایم چهل سال از انقلاب میگذرد روغن نباتی پیدا نمیشود

رحمانی 9 0 پاسخ 1399/11/7 -13:00

اگرفضای مجازی باز نبود یقینا هر گزشاهد عذر خواهی صدیقی وعنابستانی وان قاضی بابلی وبخور بخورهای امثال عیسی شریفی ولبخند زدن مرحوم مصباح در حین غسل وغسال لاکچری علما و هبه خانه به پناهیان ها توسط مالک زرماکرون ( غسال علما ) و..... نمی بودیم پس عده ای بی جهت نیست که شب وروز بر بقای فضای مجازی می تازند ولی شیرپاک خورده ای از همین جماعت اصولگرا بنام ضرغامی معتقد است که فضای مجازی ناجی انقلاب است .

داد 6 0 پاسخ 1399/11/7 -12:35

مردم بیچاره ایران در این ۴۳ سال چه رنجی از حصاور امثال میر سلیم کشیده اند . ادمهایی دگم که میخواهند در قرن ۲۱ مردم مانند ۱۴۰۰ پیش زندگی کنند و از دنیای پیشرفته امروز بی خبر باشند تا بتوانند هرچه بیشتر سوار بر مردم باشند .

میز 6 1 پاسخ 1399/11/7 -11:53

حضورش خفت بارتر است

فاخری 7 1 پاسخ 1399/11/7 -11:49

آقا کسی که مغز منجمد دارد به پاسخ دادن صلاح نیست.

88-88 8 2 پاسخ 1399/11/7 -11:40

آقای میر سلیم گاهی باید خفت را نیز پذیرفت چون خود با بی‌خردی آن را خفت نامیدیم سال ها سیاست را در ورزش ورود دادیم و گفتیم با ورزشکار اسرائیلی رو به رو شدن خفت است بهد که دیدیم کل ورزش ایران دارد به حالت تعلیق در می‌آید آن خفت را برداشتیم خودمان آن را زمانی خفت خواندم و روح ورزش ان را خفت نامیده بود و خفت واقعی برای تو این است که از پرونده شهرداری با بزدلی کنار کشیدی

مورچه 8 0 پاسخ 1399/11/7 -11:36

میرسلیم راازهمان اول انقلاب ازدارو دسته تندروها وسرکوب می شناختیم که طرفدارخفه گان مردم بوده وهست کی ب این استعماررای داده

فرشید 15 0 پاسخ 1399/11/7 -10:43

حرف این باباراجدی نگیرید تو مجلس بحسابش نمی ارن میخواداین آخرعمری دیده بشه بابابزرگ من هم برای اینکه تو فامیل دیده بشه بعضی وقت ها حرکاتی میزنه وحرفهایی میگه که همه فامیل بجای اون خجالت می کشن وسرشونا میدازن پایین ویه سوکوتی جمع میگره.

مهدی 15 1 پاسخ 1399/11/7 -10:42

این مجلس کشورو به صد سال عقب بر می گرداند

ناشناس 1399/11/7 -15:09

بلکه هم بیشتر مهدی جون

چه هنری دارین غیر از حرف زدن 12 0 پاسخ 1399/11/7 -10:30

کاش امثال مثلن مسئول . مثلن مدیر . مثلن دکتر مثله این میرسلیمه بیان یه جایی یه چیز ساده بهشون بگیم . آقای مثلن دکتر میرسلیم . شما میگین کار و اشتغال در اینستا و تلگرام و فیس بوگ خفت و خواری است !؟ قبول . برو برای یک دو سه میلیون نفر کار درست کن . برو درست کن دیگه . مثه استیو جابز یا ایلان ماسک برو کار درست کن ببینم . هنرت برای مردم توی این 40 سال انقلاب چی بوده !؟

ناشناس 11 0 پاسخ 1399/11/7 -10:07

چه نماینده با کمالاتی مطمئن باشیم با امثال ایشان مشکلی نخواهیم دیگر داشت

یا کریم بابا 24 0 پاسخ 1399/11/7 -09:26

هر چیزی که به مردم آگاهی بده یا فساد و بی عرضه گی آقایون را علنی کنه و جلوی چپاوول و غارت و وطن فروشی اطلاع رسانی کنه اینا باهاش مخالفن

اکبر 21 0 پاسخ 1399/11/7 -09:17

خفت آنست که آقای میرسلیم ،سالها از مدیران نالایق و کم سوادی چون محمد زالی (مدیر عامل فعلی ایرانخودرودیزل) حمایت میکندو روز بروز صنعت کشور را ضعیفتر میکنند،خدا شر شما افراد نالایق را از سر مردم کم کند

سید حسن 23 0 پاسخ 1399/11/7 -09:11

جناب میرسلیم ،شما چه کاره هستی که هر بار یک قیل و قالی راه می اندازی. سالها در پست رئیس هیئت مدیره تحقیقات موتور بودید،به بهانه ساخت موتور ملی میلیونها دلار ارز این کشور را فدای سفره خارجی خود و دوستانتان کردید عاقبت دست از پا درازتر یک موتور طراحی خارجی با قطعات کاملا وابسته وارد کشور کردید وای بود نتیجه تخصص جنابعالی

بردیا 1399/11/7 -12:28

یک مفت از مالکین ایران زمین کهدسالد۵۷ سند ملکی بنام آنها زده شد .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks