فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال روی حمایت اعضای خانواده حساب باز کنید و مطمئن باشید اهل منزل هرکاری که از دست‌شان بر می‌آید را برای پشتیبانی از شما انجام خواهند داد. اتفاق‌های مهمی در فروردین سال آینده انتظار شما را می‌کشد، به نفع شماست که از هم اکنون خودتان را برای این اتفاق‌ها آماده کنید و با آغوش باز پذیرای اتفاق‌های جدید باشید. در اردیبهشت سال آینده با تغییر اساسی در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. این تغییر را به فال نیک بگیرید و هیچ هراسی نداشته باشید. مشکلات ریشه‌ای در میان اعضای خانواده وجود دارد و هر از گاهی این مشکلات زمینه ناراحتی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. این مشکلات در تیر ماه سال آینده خاتمه پیدا می‌کند و رابطه‌ای همراه با محبت و دوستی میان شما و اعضای خانواده شکل می‌گیرد. مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان استراحت شماست و در این ماه با فرصت‌های بیشماری برای شادی و تفریح روبرو خواهید شد. آذر سال آینده مشکلی دشوار سد راه موفقیت‌های شما خواهد شد. غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از پس حل این مشکل بر می‌آیید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش ادامه دهید و این سال را به چراغ راهی برای سال‌های بعدی زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

فرد دنیادیده‌ای امروز نصیحت‌هایی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت‌ها را به کار ببندید و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، این فرصت را به راحتی از دست ندهید. در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق زندگی‌تان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از شما دلسرد خواهد شد. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

اردیبهشت

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برای‌تان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. برای حل مشکلات از بزرگ‌ترهای خانواده کمک بگیرید.

خرداد

با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. وقتی را برای اعضای خانواده کنار بگذارید و به آنها ثابت کنید که به فکرشان هستید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

تیر

رفتار محترمانه و همراه با ادب را با اطرافیان در پیش بگیرید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید. به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری را برای رضایت و خوشنودی شما انجام می‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید.

مرداد

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. امروز خرج سنگینی روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرج‌های زندگی باشد. بیش‌از‌حد وقت خود را به کار اختصاص می‌دهید و این شرایط زمینه ناراحتی همسر یا عشق زندگی‌تان را فراهم کرده است. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. وقت‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

شهریور

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

مهر

احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم به دلخوری و ناراحتی بکشد و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و سوء‌تفاهمی که ایجاد شده را از دل ایشان بیرون نمایید. پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما این پیشنهاد به‌غیر از ضرر چیزی برای شما نخواهد داشت. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اصلاً حوصله ندارد و بهتر است که دست از پا خطا نکنید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

آبان

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. فردی که مدت‌ها پیش از شما پولی قرض کرده، امروز قرض خود را ادا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود می‌یابد. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی‌بینید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و خاطره‌ عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید.

آذر

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده نیز زندگی را با اعتمادبه‌نفس بیشتری در پیش بگیرید. کارهای زیادی را امروز باید انجام دهید، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرفی نگویید که از شما دلخور شود. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.

دی

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید. کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامت‌تان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعا گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.

بهمن

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. صحبت‌های بی‌پرده و رک را کنار بگذارید و قبل از هرگونه سخنی، حسابی فکر کنید. با خودتان قرار گذاشته‌اید که کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه‌ای انتظار شما را می‌کشد و مجبور می‌شوید تمام وقت خود را برای انجام این کارها کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید.

اسفند

اهمیت بیشتری به سلامت و تندرستی خود بدهید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید. کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها