فال روزانه جمعه ۲۲‍ مرداد ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲۲‍ مرداد ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان با اتفاق‌‌های غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوید. این اتفاق‌ها ممکن است در ابتدا برای شما ناخوشایند باشد، اما بد به دل خود راه ندهید،‌ زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. هدف‌های روشنی برای ادامه زندگی ندارید، این وضعیت شما را سردرگم کرده و افسردگی شما را به دنبال دارد. اجازه ندهید این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا کند و زندگی را با هدف‌های دقیق و برنامه‌ریزی شده دنبال کنید. در طول زندگیتان همیشه با یک دست چندین هندوانه برداشته‌اید و اهل کمک گرفتن از اطرافیان نیستید، قبل از اینکه این رویکرد شما را حسابی خسته و کسل کند، برای انجام کارهای دشوار از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و مشکلات را با مشورت با افراد باتجربه حل کنید. لحظه‌های فرخنده‌ای در سال تولدتان انتظار شما را می‌کشد. این لحظه‌ها را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره‌های خوشی در کنار اهل منزل تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید و در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگوی درخشانی برای دیگر سال‌های زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد.

اردیبهشت

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. مهارت و تخصص چندانی ندارید و این شرایط باعث شده تا یک قدم از اطرافیان خود عقب باشید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به فکر افزایش مهارت‌های فردی خود باشید و با بدست آوردن تخصص‌های بیشتر، موفقیت‌های خود را افزایش دهید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود.

خرداد

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

تیر

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

مرداد

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. قرار است تغییر مهمی در منزل انجام دهید اما به نفع شما است قبل از انجام هرگونه تغییری، نظر اطرافیان و به‌خصوص بزرگترها را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.

شهریور

با انجام کارهای آرامش‌بخش، فشارهای زندگی را کاهش دهید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. این محبت را پیش خودتان نگذارید و لطف عشق‌زندگی‌تان را جبران کنید.

مهر

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

آبان

روز خوبی برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا نشانه‌های بهبودی عشق‌زندگی‌تان را مشاهده خواهید کرد و تا چند روز آینده ایشان از بستر بیماری خلاص خواهد شد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

آذر

روز حساسی را آغاز کرده‌اید. امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید تا روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد. به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

دی

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. مشکلی که در محل‌کار با آن روبرو هستید را با کمک همکاران پشت‌سر بگذارید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. رابطه‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان مانند سابق نیست و آتش عشق‌تان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

بهمن

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

اسفند

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها