دکوراسیون منزل افراد مشهور: لیدی گاگا

Stefani Joanne Angelina Germanotta، متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ با لقب لیدی گاگا شهرت زیادی در میان علاقه مندان به موسیقی کسب کرده است. در این قسمت می خواهیم به بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل این خواننده محبوب بپردازیم.

دکوراسیون منزل افراد مشهور: لیدی گاگا

Stefani Joanne Angelina Germanotta، متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ با لقب لیدی گاگا شهرت زیادی در میان علاقه مندان به موسیقی کسب کرده است. این خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی فعالیت های گسترده ای نیز در زمینه تئاتر دارد. در این قسمت می خواهیم به بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی این خواننده محبوب بپردازیم. متراژ کلی خانه ۹۰۷ متر مربع است که با تصاویر جالب و سرگرم کننده، ورودی بزرگ و مجلل، راه پله هایی به سبک طراحی داخلی دوره رنسانس و سقف مرتفع طراحی شده است. این خانه شامل فضا های خاصی چون سینمای خانگی و فضای ورزشی می باشد. در طراحی فضای داخلی استفاده از رنگ های گرم و متریال سنگ و چوب، دکوراسیونی روستیک و صمیمی ایجاد کرده و بهره گیری از مبلمان مدرن و گاهاً تک رنگ، ترکیبی مینیمال و معاصر را در چنین فضایی وارد کرده است.

منبع: دکوبوم

44

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مری
    0

    خونش برعکس خودش چقدرخوشکله

  • علی
    0

    افرادی که بودن و نبودنشون هیچ فرقی برای جامعه نداره در رفاه کامل زندگی می کنن!! تاسف بار اینکه خیلی از آدمها دنبال اونها راه می افتن تا باهاشون فقط یه عکس بگیرن !! لطفا مقایسه کنید تاثیر یک کارگر یا معلم یا پزشک رو در جامعه با تاثیر این خواننده!! البته شانس رو هم این وسط نباید نادیده گرفت!! حضرت حافظ چه زیبا فرمودن که : جهان به مردم نادان دهد زمام مراد تو اهل فضلی و دانش ، همین گناهت بس.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها