پیام نتانیاهو به بایدن: نباید به برجام برگردیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر خواستار عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران شد.

پیام نتانیاهو به بایدن: نباید به برجام برگردیم

«بنیامین نتانیاهو» در سخنانی به مناسب یادبود «داوید بن گورین» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به طور صریح از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات که به گفته رسانه‌ها انتخابات را پیروز شده، خواست تا به توافق هسته‌ای با ایران باز نگردد.

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «در مراسمی که به مناسبت یادبود اولین نخست‌وزیر اسرائیل "داوید بن گورین" و همسرش "بولا" برگزار شد، گفتم که نباید به توافق سابق هسته‌ای با ایران بازگشت. باید به سیاست غیر قابل مذاکره برای اطمینان از اینکه ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد، ادامه داد.»

او مدعی شد: «به فضل ایستادگی ما در برابر برنامه هسته‌ای و به فضل مخالفت ما با توافق هسته‌ای که با ایران امضاء شد، کشورهای عربی بسیاری به شکل ریشه‌ای موضع خود را در قبال اسرائیل تغییر دادند.»

در همین راستا دو مقام رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هفته گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند اسرائیل در حال تدوین راهبردی برای تعامل با دولت «جو بایدن» در خصوص ایران است.

طبق این گزارش، «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای محرمانه در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواستار اثرگذاری بر هر گونه برنامه احتمالی بایدن برای بازگشت به برجام شده است.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید محمد افضلی
    0

    قدرت ایران در منطقه و ترس عربستان و اسرائیل کودک کش هر چند در مورد اقتصاد و اداره کشور سو مدیریت داریم ولی خدا را شکر قدرت اول منطقه هستیم با افتخار پرچممون بالاس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چیزی زدی رفتی رو اسمونا قدرت اول منطقه ای ک تو کشورت ی روغن پیدا نمیشه هر روز ی چیزی گرون میشه توهمی

    • احسان
      0

      خخخخخخخ کره گیاهی هم پیدا نمیشه

  • محمدی
    0

    خاک برسر آمریکای مثلاً ابرقدرت که اسراییل فسقلی وچندتا صهیونیست متوّل بهش دستور وبرنامه میدن در واقع رییس جمهور آمریکا نتانیاهوست واون بدبختها عروسک خیمه شب بازی و آلت دستند پس مردم دویست و پنجاه میلیون مسیحی آمریکا برده وفروانبردارچندمیلیون صهیونیست مدعی یهودیت در آمریکا و اسراییل شده اند.خاک برسرت آمریکا داری روز به روز گندو ننگ بالا میاری.

  • سعید محمد اسمعیلی
    0

    ای نتانیاهو. احمق. اینقدر قبلا تو گوش ترامپ 6ماهه. خوندی که از برجام بیاد بیرون. تا اینکه باتمسخر بی‌سابقه ای مردم آمریکا پرتش کردند دیگه نوبت تو هست که گند دزدی هات دربیاد تو هم از صحنه سیاست پرت بشی. بس کن دیگه انقد واق واق نکن. سعی کن یه سوراخی برا خودت پیدا بکن تا پس لرزه های قدرت خون پاک شهیدسردارمقاومت برادرعزیزدلاورم حاج قاسم نابودت خواهدکرد زودتر قبرت رو آماده بکن سگ کثیف. فک کنم بایدن زرنگتر از تو باشه که بتونی گولش بزنی و به تله صهیونیستها گرفتاربشه. چون چند ماهی ازون6ماهه باتجربه تره

  • محمد
    0

    در فرصت مانده لباس چرکهایت را بده ترامپ بشوره تا بعد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها