مدرسه سه کلاسه روستای «دشت مارم» هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید

مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای «دشت مارم» شهر فین در استان هرمزگان افتتاح شد و در اختیار ١٠٠ دانش‌آموز قرار گرفت.

مدرسه سه کلاسه روستای «دشت مارم» هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان، اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک، مقامات محلی و مسئولان آموزش و پرورش، مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای «دشت مارم» شهر فین از توابع بندرعباس با گذشت چهار ماه و نیم از گلنگ‌زنی افتتاح شد.
حمداله‌عظیمی ماسوله، دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران با بیان اینکه برای احداث این مدرسه هشت میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات ایران و همیاری‌های مردمی تامین شده، تاکید کرد: علاوه بر هزینه احداث این مدرسه، مبلغ ٨٠٠ میلیون ریال نیز از محل کمک‌های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات استان هرمزگان برای تجهیز وسایل سرمایشی و سایر ملزومات این مدرسه اختصاص یافته است.
وی افزود: کلنگ احداث این مدرسه در ابتدای تیرماه سال ٩٩ در زمینی به مساحت سه هزار و ٨٠٠ متر به زمین زده شد که با گذشت حدود چهارماه و نیم، با زیربنایی در حدود١٧٠ متر مربع مراحل احداث آن به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که مورد استفاده ١٠٠ دانش‌آموز این روستا و روستاهای همجوار خواهد بود.
امر خداپسندانه مدرسه‌سازی به همت مدیریت ارشد بانک، همکاران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران از دهه‌های قبل آغاز و تاکنون همزمان با مشارکت در پروژه‌هایی نظیر ساخت منازل مسکونی، مسجد، مجتمع فرهنگی، سالن ورزشی، خوابگاه دانش‌آموزی، مراکز توانبخشی، خانه بهداشت، آبرسانی و ... احداث و تعمیر ده‌ها مدرسه در نقاط محروم، سیل‌زده و زلزله‌زده به سرانجام رسیده و احداث پروژه‌های مدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور همچنان ادامه دارد.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها