قاضی حداد بر اثر کرونا درگذشت


8 آبان 1399 - 10:23
5f9a66f90da92_2020-10-29_10-23
یک فعال توییتری مدعی شد: قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

عباس یعقوبی در توییتی نوشت:

حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

صحت این خبر هنوز از سوی منابع خبری رسمی تایید نشده است.

یک فعال توییتری مدعی شد: قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9a66f90da92_2020-10-29_10-23
8 آبان 1399 - 10:23

عباس یعقوبی در توییتی نوشت:

حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

صحت این خبر هنوز از سوی منابع خبری رسمی تایید نشده است.

منبع: کانال روزنامه مستقل

66

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
بی 0 0 پاسخ 1399/8/8 -20:13

یکی از جلادها کم شد

زهرا 0 0 پاسخ 1399/8/8 -19:49

توشه آخرت چی برد؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید 0 0 پاسخ 1399/8/8 -19:47

کرونامتشکریم

الم 0 0 پاسخ 1399/8/8 -19:34

انشالله کردنا جان اشغالهایی را بگیرد که گماشتگان کثیف را وارد دستگاه کردند و برای رسیدن به اهداف کثیفشان سالها حمایت کردند تا گماشتگان فکر کنند قهی هستند

شلاق 2 1 پاسخ 1399/8/8 -19:10

حیف شد ، کارش داشتم ولی خب مهم نیست ! جنابان بیل و کلنک سراغش خواهند رفت!!!

تاوان 4 0 پاسخ 1399/8/8 -17:47

هرکسی ظلمی کرده باشد .خدا تاوان آن را خواهد گرفت

مهدی 4 1 پاسخ 1399/8/8 -16:04

جای تاسف است که برخی انگارجای خداقاضی شده اند!!!

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1399/8/8 -15:32

کرونا سراغ مرتضوی هم میاد دیروزود داره

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/8/8 -15:31

همین امشب یقه شو اونهائی که به ناحق با رائش مردن میگیرن

. 13 3 پاسخ 1399/8/8 -13:54

شب اول قبر چه می کند با این اعمالش.وای وای وای بر انسان که پست و مقام چشم و دل و وجدانش را کور می کند

دکتر مجازی 6 1 پاسخ 1399/8/8 -12:16

فردا شاید شما کرونا بگیرید

جويباري ريكا 9 2 پاسخ 1399/8/8 -11:58

شايد بعضي ها عبرت بگيرن!!!

جهانگیر 25 4 پاسخ 1399/8/8 -11:16

حالا جایی میره تامعنی داوری بدون غرض ومرض را بفهمه...کی میخواد به این آقا تفهیم اتهام کنه....شاید حق به حقداربرسه

حسن 20 5 پاسخ 1399/8/8 -11:16

شان ویروس کرونا اینقدر باید پایین باشد؟!!

سید علی 24 3 پاسخ 1399/8/8 -11:04

حداقل گاهی وقتها کرونا خوب تغییر مسیر می ده خوب می دونه کیا را بگیره و از پا دربیاره