حضور افسانه بایگان بر سر مزار استاد شجریان با پوششی متفاوت/ ویدئو


27 مهر 1399 - 21:21
5f8c71d907886_5f8c71d907889
افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون بر سر مزار استاد مرجوم محمدرضا شجریان حاضر شد.

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون بر سر مزار استاد مرجوم محمدرضا شجریان حاضر شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

27 مهر 1399 - 21:21

72

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فرياد 1 0 پاسخ 1399/7/29 -11:05

صد ها هنرمند ديگر هم شايد بر سر مزار استاد بروند قراره تمام آنها و اينكه با چه حالت و وضعي رفتند گزارش بشه ؟؟ اينجا ايرانه و حكومت ما برخاسته از ملت ولي با ملت نيست تمام ارزشهايي كه حكومت اسلامي قرار بود برايمان به ارمغان بياورد جز شعار چيزي نبود و اندك سرمايه هاي معنوي نيز بر باد رفت از اسلام فقط ظاهر ي باقي مانده و عده اي دلخوش به همين ظواهر هستند

ت 2 0 پاسخ 1399/7/28 -20:39

البته هرکس کاری را که فکر میکنه د رسته انجام میده. ولی فکر کنم بهترین کار اینه که لا اقل صوت قرآن خود استاد شجریان را که خوانده را بر سر مزارش پخش کنند. چون استاد شجریان قاری قرآن هم بوده

درپور عصر جدید 1399/7/29 -11:56

حتی دیگر دیسی در پوشش که یک نوع مدرنیته را تداعی می کند در اروپا و غرب هم مرسوم نیست بلکه نماد عزا و ختم و دفن مرده لباس سیاه و مشکی است حالا ما را چی فرض میکنی مهم نیست

ناشناس 2 0 پاسخ 1399/7/28 -17:54

مشکل مردم ما تدوین این استاد یا اون هنرمند نیست .هر کاری که می کنید به نظرتون خوب است .ولی مردم شما را نمی فهمند.زمانیکه دخترهای مردم در مراکز اداری ویا کارکری و پشت تاکسی و پشت ویترین مغازه برا نان شبشون جان خود رو با کرونا به خطر می اندازند .پوشش خانم بایکان یا شهناز خانم وموهای اون آقا اهمیتی براشون نداره.من خواهرم رو از دست دادم خیلیها پدرومادروبرادر یا خواهر از دست داده اند تنها شما نبوده اید .استاد از خیر دعای این مردم شجریان شده اند خوب است مهمانان مزار استاد یا خانواده محترم استاد حرمت نکه دارند .وترانه نخوانند چون روزانه در ایران هزاران خانواده داغدارند ولطفا نمک رو زخمشون نریزید

ناشناس 1399/7/28 -20:00

بله خیلی سخته ماهم ازاشنایمون یه زنه45 ساله با3 بچه. ازکرونا فوت کردن بااینکه اشنای مابودن اما ما واقعا ناراحتیم خدا. همشونورحمت کند الهی امین

اسفندانی 7 9 پاسخ 1399/7/28 -12:05

بی توجهی به اصول اسلامی و دستورات الهی در قرآن کریم هم در حجاب آنان واضح است هم در ما مسئول خبر فوری که این اقدام نادرست را با پخش تصویر ترویج می دهید حتی اگر مسلمان هم نیستید حق ندارید مخالف قوانین جمهوری اسلامی عمل نمایید

مهدی k 10 2 پاسخ 1399/7/28 -10:48

روسری تو درمیاوردی ابرومند تر بود

س 9 1 پاسخ 1399/7/28 -10:24

بابا دست از اين مسخره بازيها برداريد بابا اون تو برزخ گرفتاره اينا دارن مرغ سحر ميخونن حماقت تا كجا. بابا خانم توديگه پير شدي تورو به قرآن فكر مرگ باشيد كه در كمين شماست چرا اينقدر غفلت . اي بدبختي

ج م 1399/7/28 -12:18

خیلی خندیدم.دمت گرم اونا برزخ نمی دانند چیه سرقبر بدبخت سوت وساز میزنندبجای قرآن خوانندن .کارشو در اون دنیا مشکل تر می کنند.

بانو 2 1 پاسخ 1399/7/28 -09:27

این خبرو البته عکسشو چندروزقبل گذاشته بودین

دانشجو 11 0 پاسخ 1399/7/28 -09:05

خبرفوری!حیف سایت شما وشخصیت شما نیست که هرازگاهی ازاین افرادهای چندش اور مطلب وعکس و...می گذارید!؟ این افرادارزش یه ناخن زنهای تحصیل کرده ،باشخصیت ،متین وبسیارموفق درخانه وجامعه هم ندارند.پس لطفا....

سیدمرتضی احمدی 9 0 پاسخ 1399/7/28 -08:14

چقدر موجبات عبرتگیری ازمرگ زیاداست وچقدرانسان فهیم عبرت گیرنده کم است آیا نبایددست ازجنگولک بازی برداریم واعمال خود رااصلاح کنیم آیا مرگ شوخی وبازیچه است چقدر خودنمائی چقدر میل به دیده شدن چقدر غفلت چقدردرخواب بودن؟؟؟؟!!!

دو 7 0 پاسخ 1399/7/28 -05:23

عجب فاتحه ای. خخخخ

سرباز 10 0 پاسخ 1399/7/28 -01:13

این هایی که دم از فردوسی می زنن فردوسی با شجاعت اعلام می کرد که مسلمان وشیعه هست گرچه با جنایات اعراب در زمان اشغال ایران موافق نبود این افسانه بایگان هم که دیروز راهپیمایی اربعین میرفت انگار اون طرفی ها رو حسابی دوشیده حالا با این طرز مسخره پوشش می خواد سر مردم شیره بماله واز توبره اپوزوسیون پول بچاپه پیرزن مکار و دورو را باید ترند تویتتر کنند

بازنشسته فرهنگی 1399/7/28 -06:02

بارمرحوم شجریان رابا این نمایش دادن هاتون برسرمزارش سنگین نکنید، اگرراست میگوییدو دوستش داریدبگذاریدایشون راحت باشد.

ف 16 4 پاسخ 1399/7/27 -23:26

قرآن براش بخوانید نه آواز ... از دست این سوسولا ...

سید علی میرافضلی 1399/7/28 -02:08

فتوی نده... دیگه حالا هر ننه قمری شده، کارشناس دینی،،، باباجون اینقدر دخالت نکنید ،،،

ناشناس 1399/7/28 -15:05

مثلا توسیدی !!!!!!!!مدرک سیدی قلابیتو از وهابیهای ساکن انکلیس گرفتی. ؟؟؟؟؟؟عجب سید بیخدا وبی دینی هستی تو

شهروند 6 7 پاسخ 1399/7/27 -23:13

فردوسی مدافع تراز اول مبارزه با هجوم اعراب بود. کسانی که مي خواستند ايران و ايرانی نباشد. اما خدا طور ديگری اراده کرده بود و فردوسی به فضل خدا توانست يک تنه جلوی اين هجمه فرهنگی را بگيرد. حالا مدفن آقای شجريان در کنار فردوسی پاکزاد مي تواند نشانه اعتراض به هجوم فرهنگی و جانی به ملت ايران باشد.

یک فارغ التحصیل جویای کار پسر 1399/7/28 -00:31

حمله اعراب وکثافت کاری اونها در جنگ قادسیه اوج سبعیت اعراب بود چون ما ان زمان هم فرهنگ غنی داشتیم

ه245 1399/7/28 -09:27

ببخشید ولی شما اصلا نمیدونی فردوسی در چه زمانی و در دوره چه پادشاهی زندگی میکرده و فکر میکنید قصد فردوسی فقط عرب ستیزی بوده در حالیکه حفظ زبان فارسی فقط یکی از اهداف وی بوده، در زمان فردوسی غزنویها خاک ایران رو به توبره کشیده بودن و زبان های ترکی که از ترکستان چین به ارمغان اومده بودن داشتن تبدیل به زبان رسمی ایران میشدن، ایرانیها شیعه مذهب بودن ولی سلطان محمود غزنوی به شدت با شیعه گری مخالفت میکرد و یکی از راه های حفظ فرهنگ تشیع در مقابل این وحشی های سفاک غزنوی حفظ هویت و فرهنگ ایرانی بود.

یک فارغ التحصیل جویای کار پسر 11 1 پاسخ 1399/7/27 -22:57

اینها همش واسه دیده شدنه یه روز کربلا یه روز مزار ایشون واقعا متاسفم اصلا به نظر شما چند درصد از سلبریتی های ما در اخلاقیات موثر بودند از شما می پرسم کدومشون گفتند تو این وضعیت تحریمی هوای همو داشته باشیم ویک رویه در خور انسانیت رو در جامعه احیا کردند کدومشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا باید به شعور خود توهین کنیم و به تبعیت از رفتار این سلبریتی ها از تدبیر در تبلیس اینها محجور بمونیم

عجب 1399/7/28 -00:35

افرین به درایت شما گل پسر من همیشه نظرات شما رو میخونم برام خیلی قابل احترامه موفق باشی

ریزه میزه 13 2 پاسخ 1399/7/27 -22:56

اگراینهامیدانستندکه دربرزخ برمیت چگونه می گذرد اینقدربااین کارها برسرمزارکسی اورا آزرده نمیکردند. اینکارها واداهاممکن ست برای زنده هالذت وپرستیژ درست کند ولی شکی نیست ذره ای سودبرای مرحوم ندارد.

مسافر 10 3 پاسخ 1399/7/27 -22:42

ای که پنجاه رفت و در خوابی مگر این پنج روزه دریابی خجل آنکه که کار نساخت کوس رحلت زدند و بار نساخت رفتن آشنایان تلنگر است برای بازماندگان ، اگر بفهمند !!! انشاءالله اون دنیا مرغ های سحرشون ناله سر نکنه و آواز شادی براشون سر بده.

کاربر ناشناس 1399/7/28 -00:32

خدا شفا بده همه مریضا رو

محمد 21 1 پاسخ 1399/7/27 -21:59

سلبریتی جماعت چند رنگه ،ی روز چادر میپوشه میره اربعین ی روز شورت میپوشه میره ترکیه کانادا ،، مواظب باشیم اینها الگوی ما نباشند

آدم شناس 10 1 پاسخ 1399/7/27 -21:30

جای شجریان خالی اگرمی بود الان اوراهم مثل گوگوش امان نمی داد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد