یک کاندیدای جدید؛ سورپرایز اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰؟

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ باشند.

یک کاندیدای جدید؛ سورپرایز اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰؟

گمانه‌زنی‌های انتخاباتیِ چهره‌های سیاسی و رسانه‌ها هر روز اسامی جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح می‌کند که هیچ‌یک تایید و تکذیب نمی‌شوند و به نظر می‌رسد کلاف سردرگم گروه‌های سیاسی برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان پیچیده‌تر شده است.

هرچند به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان همچنان در اغما به سر می‌برند اما تحرکات اصولگرایان آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی از برگزاری جلسات چهره‌ها و احزاب اصولگرا به گوش می‌رسد هرچند هنوز هیچ خبر رسمی و جزئیاتی از محتوا و چند و چون این نشست‌ها منتشر نشده است.

حال احمد کریمی اصفهانی، عضو حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام رهبری می‌گوید که به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

او در عین حال تاکید می‌کند فعالیت انتخاباتی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در انتخابات‌ها حرکت تکلیفی برای اصولگرایان است و آنها اینبار بیش از هر زمان دیگر به وحدت نیاز دارند.

حضور پررنگ در انتخابات وظیفه اصولگرایان است

احمد کریمی اصفهانی با اشاره به آخرین فعالیت انتخاباتی اصولگرایان، گفت: یکی از فعالیت‌های احزاب و گروه‌های سیاسی از ابتدای انقلاب تا امروز حضور پر رنگ در تصمیمات و انتخاب‌ها در کشور بوده و تکلیفی است که به خصوص روی دوش اصولگرایان است تا تنور انتخابات داغ نگه داشته شود.

وی افزود: اکنون هم جامعه روحانیت مبارز و مجموعه اصولگرایان حرکت‌هایی آغاز کردند و حتما تصمیماتی می‌گیرند البته هنوز هیچ تصمیم قاطعی و قطعی گرفته نشده اما جلساتی تکشیل شده و تداوم دارد.

اصولگرایان همیشه در انتخابات‌ها فعال خواهند بود

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فعال شدن جامعه روحانیت مبارز برای نقش موثر در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی، اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که اصولگرایان فعالیت انتخاباتی را حرکت تکلیفی برای خود می‌دانند به همین دلیل همیشه فعال خواهند بود و امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت هستیم

کریمی‌اصفهانی در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان می‌توانند در انتخابات ۱۴۰۰ به سازو کار وحدت‌سازی برسند؟، گفت: به نظر می‌رسد اینبار بیش از هر زمان دیگر ضرورت وحدت و هم‌گرایی احساس می‌شود و امیدواریم با تعامل حداکثری به این وحدت برسیم، انشاالله.

نیروی جدید کارایی بیشتری دارد

وی همچنین در واکنش به این پرسش که اصولگرایان به دنبال چهره‌های جدیدی برای کاندیداتوری هستند یا افراد قدیمی‌ و شناخته‌شده‌تر، خاطر نشان کرد: اقبال مردم بیشتر به چهره‌های جدید باشد چون قبلی‌ها آزمایش خود را پس دادند و نیروی جدید است که اکنون می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد؛ به نظر می‌رسد اصولگرایان هم به دنبال چهره جدید باشند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • متنفر ازین آدمهای فرصت طلب
    0

    خدا عاقبت همه دنیارو بخیر کنه

  • محمد
    0

    ایشون چه کاره هست . که همش نظر میده . برین تو جامعه ببینین نظرات جیه

  • سعید
    0

    بایدببینیم این چهره کیست؟اگرزندگی لاگچری داشته باشدوخونه اش ازسیدخندان تهران وبا ارفاق ازاتوبان همت بالاتر باشه وخودرو خودش ویا خانواده اش نمیگوییم پراید اما ازدنامعمولی نه دنده اتوماتیک گرانترباشد یا فرزندانش درخارج ازکشورباشندحتی برای تحصیل چون تحصیل بهانه خوبی برای خارج نشین شدن شده مردم نباید بهش رای بدهند حالا فرقی نمی کند اصولگرا باشد یا اصلاح طلب یاهرکوفت وزهرماردیگری منظورم اسم جناحش هست

  • امیر
    0

    این مردک باز نظر داد،تو چکاره مملکتی،برو مالیات چهل سال درامدهای بی حسابتا پرداخت کن

  • غ ش
    0

    به خود خدا اگه به داد مردم نرسید به جای اومدن همه باید به فکر رفتن باشید

  • Mohsen
    0

    خداوکیلی یه نفر به من بگه کار جبهه پیروان خط امام چیه.فایدش چیه

  • ایران
    0

    یعنی واقعا خاک برسرتون که این بلاها رو سر مردم ایران آوردین سکه شد پانزده میلیون تومان خدا بیچاره تون کنه که مردم و بیچاره کردین

  • کاظم
    0

    رای بی رای اینهمه رای دادیم چی شد فقط بیشتر زدین بردین خوردین

  • صادق
    0

    حکومتداری تخصص میخواد ، انقلابی که شعارش رفع تبعیض بود...‌انقلابی که با شعار فردا که بهار آید صدلاله به باراید...چه بلاها که سر این مردم‌نیاوورد...ماحصل این انقلاب شد، بیکاری، فساد ، تبعیض، آفت دین زدگی، آفت دروغ و دغل، فحشا، بزهکاری اعتیاد، طلاق، عدم ازدواج‌جوانان....و صدها آفت دیگه، بدتر از همه اینکه مسیولینی که هیچ تخصصی جز ریا ندارن...حکومتی که فقط و فقط به فکر تسلیحات نظامیه، حکومتی که در راسش افراد نالایقه ‌..حکومتداری تخصص میخواد...حکومتداری فقط شعار نیست...حکومتی که توش ظلم آشکار میشه و مسئولینی که در مسند امام علی ع نشستن و برعکس عمل میکنن، یعنی دین زدگی...یعنی دین معاویه...یعنی همزیستی با ظالمان...یعنی افت ابوموسی اشعریها...حکومتداری تخصص میخواد

  • محیا داودی
    0

    اسم اصولگرا که میاد یه عده موضع غیر منطقی میگیرن ، این آقا زر میزنه یعنی چی؟؟ اصلاح طلبها که بدبختمون کردن و هنوز مغز پوسیده یه عده دنبال اینهاست . من خودم اصلاح طلب بودم ولی همش میگم دردو بلای احمدی نژاد و تمام اصولگرایان توی سر هر چی دزد وطن فروشه که همه اصلاح طلب هستند

  • درست
    0

    بین اصولگرایان فتاح قالیباف رییسی وجلیلی گزینه هایی هستند که کارایی شان ثابت شدست دراصلاحطلبان محسن هاشمی و محمدرضا خاتمی و لاریجانی و عارف برای حضور بسیج شدند که بنظرم مردم باید بین کسانی ک دیده شدند و بالاخره پست حساسی داشتند انتخاب کنند نه اینکه یه فردی ک بالاترین پستش تحویلدار بوده راانتخاب کنند

  • ص نادری
    0

    فقط و فقط مرد میدان دکتر احمدی نژاد. کاش تاییدش کنن. به حق مردم بود هرچی ک بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها