فال روزانه پنج‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۰ مهر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی فرخنده و درخشان را در پیش رو دارید و در این سال بیشتر از همیشه فرصت خوشگذرانی و تفریح در کنار دوستان و آشنایان پیدا می‌کنید. انسان شوخ و مهربانی هستید و به‌راحتی اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود از این روحیه بهره بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. در آبان ماه امسال از جانب یکی از بزرگ‌تر‌های فامیل پولی به دست شما می‌رسد، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و مشکلات مالی‌تان را خاتمه بخشید. آذر ماه امسال با کار‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که به تنهایی از عهده انجام این کار‌ها برخواهید آمد. دی ماه امسال زمان آن است تا دستی به سر و روی منزل خود بکشید و با خرید کالا‌های جدید، سر و وضع خانه خود را نو و تازه کنید. اردیبهشت سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه به دام عشقی گرم و پرحرارت گرفتار خواهید شد. مرداد ماه سال آینده با پیشرفتی در کار روبرو خواهید شد و در این ماه کار‌ها بر وفق‌مرادتان انجام می‌شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خوشی و شادکامی به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا به الگویی درخشان برای سال‌های آینده عمرتان تبدیل شود.

فروردین

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران کننده می‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. قصد خرید کالایی گران‌بها را دارید و امروز زمان مناسبی برای خرید است. عشقی تند و آتشین را امروز تجربه خواهید کرد. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.

اردیبهشت

فکری به حال اعتمادبه‌نفس ضعیف خود بردارید. برای افزایش درآمد به نصیحت افراد خلاق و نوآور توجه کنید. به اطرافیان احترام بیشتری بگذارید و کسی را دلخور نکنید. در محل کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

خرداد

مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. کدورتی که میان شما و فردی وجود دارد را به صلح و صفا تبدیل کنید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله خود را با موفقیت کاهش دهید. نگرانی‌ها را با انجام کار‌های مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

تیر

اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. برای مشکلی که با آن روبرو شده‌اید روی کمک‌های بی‌چشم داشت دوستان خود حساب باز کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلاً اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. کار‌های مهم را اولویت‌بندی کنید و کاری را به فردا موکول نکنید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید.

مرداد

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. احتمال سرقت اموال‌و‌دارایی‌های شما وجود دارد. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. فردی نقشه‌ای شوم برای شما کشیده و امروز بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

شهریور

احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آن‌ها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آن‌ها محکم کنید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. کار مهمی که به فکر انجام آن هستید را امروز عملی کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام تفریح و سرگرمی جدید، حسابی خوش بگذرانید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.

مهر

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشار‌های کاری ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را درک نمی‌کند و این وضعیت فاصله‌ای عمیق بین شما ایجاد کرده‌است. نظر‌های خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید.

آبان

اجازه ندهید ورزش نکردن و کم تحرکی سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. امروز در مرکز توجه اعضای خانواده قرار می‌گیرید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد.

آذر

رهسپار سفر هستید و ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلاً حوصله شما را ندارد. امروز احتمال موفقیت شما در انجام کار‌ها بیشتر از همیشه است. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید.

دی

دعای فردی عابد و سالک پشت سر شما است و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. ذهن‌تان را مشغول مشکلات کاری نکنید و امروز به خودتان استراحت دهید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کار‌های غیرمنتظره خواهید شد.

بهمن

در رویارویی با مشکلات از کوره در نروید و صبر پیشه کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

اسفند

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. پیشنهادی که یکی از بزرگ‌تر‌های فامیل با شما درمیان گذاشته را اجرا کنید. دست یاری به سمت دوستی که نیازمند کمک شما است دراز کنید. امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها