رانندگی جنون آمیز با لودر در خیابان‌

با اقدام به موقع پلیس، راننده متخلف لودری که در گرگان به چند خودرو خسارت وارد کرده بود و تعدادی از مردم را نیز مجروح کرده بود، دستگیر شد.

رانندگی جنون آمیز با لودر در خیابان‌

فرمانده انتظامی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۱۷ شهریورماه، فردی جوان با خودروی لودر پدرش در یکی از خیابان‌های اصلی شهر گرگان اقدام به رانندگی تهاجمی کرد.

سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر بیان کرد: این فرد با لودر به تعدادی خودرو که در حاشیه خیابان پارک شده بود، حمله ور شد و به آنها آسیب وارد کرد.

وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی در منطقه متوجه حادثه شدند و بلافاصله وارد عمل شدند و راننده به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد و در حین فرار به دیوار دانشگاه علوم پزشکی برخورد کرد و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهم دستگیر و لودر توقیف شد، تصریح کرد: این اقدام منجر به خسارت به ۸ خودرو و زخمی شدن ۵ نفر شد. ۴ نفر به‌صورت سرپایی درمان و یک نفر به علت شکستگی پا در بیمارستان بستری است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه این جوان انگیزه خود را اختلاف مالی با پدرش عنوان کرد، گفت: تحقیقات اولیه در این رابطه در دست اقدام است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا طباطبایی
    0

    اصل ماجرا لودر وچگونگی علت اصلی حادثه چند وقت دیگر ارایه میگردد چون دروغ وبلوف بیش از حد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها