۴۲۰۰ بسته کتاب درسی بین دانش‌آموزان محروم قزوینی توزیع می‌شود‌

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در قالب پویش «همکلاسی مهربان» ۴۲۰۰ بسته کتاب درسی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار هم‌‌استانی توزیع می‌شود.

۴۲۰۰ بسته کتاب درسی بین دانش‌آموزان محروم قزوینی توزیع می‌شود‌

محمد سرباز با بیان اینکه در قالب اجرای مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان را در استان راه‌اندازی کرده‌ایم، اظهار داشت: در این پویش مردمی از همه دانش‌آموزان دارای تمکن مالی و خانواده‌هایشان خواستیم برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت پای کار بیایند و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی، جنسی و نقدی در اختیار ما بگذارند.

وی اضافه کرد: طی ماه جاری و در قالب اجرای این پویش 4 هزار و 200 بسته کتاب درسی به ارزش 114 میلیون تومان برای سال تحصیلی آینده بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس استان توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در قالب مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان با ذکر اینکه مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه سازمان بسیج دانش‌آموزی در شهریورماه سال جاری و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد، گفت: در مرحله سوم بسته‌های لوازم‌التحریر اهداشده از سوی خیران، فرهنگیان و دانش‌آموزانی که خانواد‌های متمولی دارند، در واحدهای دانش‌آموزی ما جمع‌آوری شده و با آغاز سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

‌سرباز یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان محروم ما به دلیل نداشتن گوشی هوشمند و تبلت در سال تحصیلی گذشته برای دسترسی به آموزش مجازی از طریق شبکه شاد مشکل داشتند و دچار عقب‌ماندگی از تحصیل شدند، از خیران دارای تمکن مالی بیشتر می‌خواهیم که کمک‌ّ‌های نقدی خود را در اختیار سازمان بسیج دانش‌آموزی بگذارند تا بتوانیم برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت گوشی هوشمند و تبلت تهیه کنیم.

وی افزود: هچنین از کلیه خیرین استان قزوین دعوت می‌کنیم که در راستای کمک‌های مؤمنانه مجموعه بسیج ‌دانش‌آموزی را یاری کنند تا در ابتدای سال جدید تحصیلی دانش‌آموزی را نداشته باشیم که به خاطر تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش دچار مشکل شود.

سرباز ادامه داد: واحدهای بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌‌ها فعال هستند و این کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانیم آنها را بین خانواده‌های محروم توزیع کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها