کاندیداهایی که حسام‌الدین آشنا برای 1400 شایسته می‌داند

مشاور رئیس جمهوری از برخی کاندیداهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 رونمایی کرد.

کاندیداهایی که حسام‌الدین آشنا برای 1400 شایسته می‌داند

حسام‌الدین آشنا در گفت‌وگویی با مجله «اندیشه پویا» از برخی کاندیداهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 رونمایی کرده است.
به گفته او علی لاریجانی کسی است که مسائل مملکت را بخوبی می‌شناسد، روابط قدرت را بخوبی می‌شناسد، راه‌حل‌ها برایش بسیار مشخص است و می‌داند چطور می‌توان مسأله را حل کرد. قدرت تعامل مؤثر با رهبری و نیروهای مسلح را هم دارد اما مشکلش تعامل با مردم است که به نظرم می‌توان این مشکل را هم حل کرد.
آشنا افزوده: آقای دکتر اردکانیان (وزیر نیرو) ویژگی‌های مثبت زیادی دارد اما ایشان هم باید زبان گفت‌وگو با مردم را بهتر بیاموزد و رشد کند.
از دیگر کسانی که به نظرم می‌تواند این مسئولیت را برعهده گیرد، آقای حسین دهقان است.ایشان هم مدیر بسیار توانمندی است و اقتداری کاریزماتیک دارد و از توان تعامل با رهبری و قوای دیگر و نیروهای مسلح هم برخوردار است و معطوف به حل مسأله کار می‌کند. مشکل ایشان هم ارتباط با مردم است، اما در قالب رئیس بنیاد شهید نشان دادند که می‌توانند تلاش‌های موفقی داشته باشند.

به گفته او دکتر ظریف هم دارای اقبال عمومی است و هم زبان عام و خاص را می داند و اگر بتواند با خود کنار بیاید می‌تواند وارد عرصه انتخابات شود.

مشاور روحانی درباره کاندیداهای اصولگرا هم گفته: از آن طرف هم جناب آقای قالیباف شاید بیایند و به نظرم امکانات رئیس جمهوری شدن هم برای‌شان تا حدود زیادی فراهم است. احتمال می‌دهم جناب آقای رئیسی هم احساس وظیفه کنند که به سمت ریاست جمهوری حرکت کنند. از میان جوان‌ترها هم احتمال می‌دهم آقای بذرپاش، حرکت جدی به سمت ریاست جمهوری داشته باشد. نمی‌توانم این را هم رد کنم که احتمالاً آقای فتاح هم می‌آیند. البته باید آقای جلیلی را هم به این ترکیب اضافه کرد.

منبع: ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • محمد
    0

    به آشنای مزدور بیگانه مربوط نیست

  • پزشک سهمیه ای
    0

    بالا بری پایین بیای .انسان های ازاده رای نمیدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بالا بری پایین بیای انسانهای جو زده و بی غیرت ب اینده ی کشورشون اهمیت نمیدن.

    • ناشناس
      0

      رای بی رای ما مردم عادی عمراً رای نخواهیم داد. برید برای 5 درصد خودتون برنامه ریزی کنید. خواهید دید فاجعه مشارکت مردم را

    • پزشک سهمیه ای
      0

      ناشناس.تو برو وامتو بگیر.غیرتتو هم واسه خودت نگهدار.من بی غیرت ترجیح میدم به فکر گرسنگی دیگران باشم

    • ب پزشک سهمیه ای
      0

      از کانادا ب فکر گرسنگان هستی

  • ابراهیم حامدی
    0

    تو رو خدا بگو بازم روحانی بیاد .فقطم مشاوووووورررررررش تو باشی .

  • ناشناس
    0

    چرا فکر کردی کمی مهم هستی که بخوای نظر بدی

  • ایرانی
    0

    اقای مشاوراعظم! ایااحتمال هم میدهیداین دولت موردمشورت شما روزی هم کاری برای مردم انجام بدهد!؟

  • رحیمی
    0

    از پیش گویی برای ریاست جمهوری اتی لطفا بیاییدبیرون ، دوهفته قبل توئیت فرمودید که مردم تا یک هفته چیزی نخرند ومعامله ای نکنند که گشایشی در کار است بنده مادر مرده هم به حرف شما اعتماد کردم وچیزی که نخریدم هیچ چهار عدد النگو خانم را هم از ترس این که ارزان نشوند فروختم حال بفرمایید الان دو هفته گذشت گشایشی که ندیدیم هیچ ضرری هم کردیم حسابش با کیست یاشیخ ؟ ایا نمی شود کمتر حرف گفتاری ونوشتاری بزنید، لااقل مارا که ز شما خیری نیست شر مرسانید ، که حق الناس بخشودنی نیست یاشیخنا

  • علی محمد صادقیان
    0

    انشاء الله خائنان به مردم و مملکت رسوا بشن ( برجامیون جاهل یا خائن )

  • مورخ
    0

    بدو برو ببین توییتچی نمیخان جا نمونی یه وقت....

  • جهانگیر
    0

    ازکوزه همان برون تراود که دراوست.....طرز فکر این آقا که شوربختانه مشاور رییس جمهورهم هست...ایراد کاندیداهای مدنظرشان عدم تعامل با مردم است که به ظن ایشان مسئله مهمی نمیتواند باشند مردم چکاره هستند شناخت روابط قدرت را بچسب!!!

  • هرمز
    0

    با چه رویی نظر میدی تو . مشاوره های تو و عدم توانایی افرادی چون روحانی مملکت رو ب این حال و روز انداختن. خجالت بکشید و برید کنار. انشاالله بزودی محاکمتون شروع میشه. باید افرادی مثل تو از لاریجانی دفاع کنه وسنگش رو ب سینه بزنه چون در دوره ریاستش بر مجلس نالایق واستون کم نزاشت. فقط محاکمه شماها دل مردم رو خنک میکنه.

  • استاد دانشگاه
    0

    رای؟ مگر کسی هم رای میدهد؟ جل الخالق. بریم رای بدیم که پراید را بکنند 200 میلیون مرغ کیلو 50 هزار تومن برنج 40 تومن و .... خواب ببینید این تو بمیری اون تو بمیری نیست. پاسخ 80 میلیون ایرانی به این چرندیات: رای بی رای

  • ناشناس
    0

    اقای نااشنا با حمایت ازروحانی نشون دادید که چقدر مطلع واگاهید بس کنین دیگر یه چاه بی انتهای دیگر سر راه مردم نذارید

  • محمد
    0

    مشاور کی بودی تو؟

  • مجید جانباز
    0

    حسام الدین آشنا طبق مستندات متقن نسخ پیچ خوبی برای انتخابات نیست . . . . . . . ! ! ! !ظاهرا خواب دیده اند هم چه خوابی شبیه کابوس خیر باشد و بعد قیم مردم نشوید مردم نیاز به قیم ندارند واینقدر سنگ عناصر خاکستری را به سینه نزنید که رسوا شوید

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط وفقط احمدی نژاد میتواند اقتدار نظام وارامش ،،،،، به سامان نسبی برساند بقیه خوبن ولی برای اونها حضور حداکثری پیدا میکنند نه امید چندانی،،، چرا که چهره کریزاما نیستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها