اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰


1 خرداد 1399 - 09:17
5ec607f866df4_2020-05-21_09-17
کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده است.  تاکنون در محافل محتلف سیاسی اسامی گوناگونی مطرح شده است.

اهم این اسامی بر اساس الفبا به ترتیب ذیل است. یادآور می شود نام بردن از این اسامی به معنی حضور قطعی نامبردگان در رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ نیست و صرفا نوعی برداشت از گمانه زنی های محافل سیاسی از احتمالات کاندیداتوری برای انتخابات است:

محمد حسن ابوترابی

محمود احمدی نژاد

محمد رضا باهنر

مهرداد بذرپاش

مسعود پزشکیان

احمد توکلی

سعید جلیلی

اسحاق جهانگیری

محمد جواد جهرمی

حسین دهقان

سید ابراهیم رئیسی

محسن رضایی

علی رضا زاکانی

سورینا ستاری

محمد شریعتمداری

علی شمخانی

عزت الله ضرغامی

محمد جواد ظریف

محمد رضا عارف

سید پرویز فتاح

محمد باقر قالیباف

سید حسن قاضی زاده هاشمی

علی لاریجانی

صادق محصولی

مصطفی میرسلیم

محمد باقر نوبخت

محسن هاشمی

کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده است.  تاکنون در محافل محتلف سیاسی اسامی گوناگونی مطرح شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec607f866df4_2020-05-21_09-17
1 خرداد 1399 - 09:17

اهم این اسامی بر اساس الفبا به ترتیب ذیل است. یادآور می شود نام بردن از این اسامی به معنی حضور قطعی نامبردگان در رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ نیست و صرفا نوعی برداشت از گمانه زنی های محافل سیاسی از احتمالات کاندیداتوری برای انتخابات است:

محمد حسن ابوترابی

محمود احمدی نژاد

محمد رضا باهنر

مهرداد بذرپاش

مسعود پزشکیان

احمد توکلی

سعید جلیلی

اسحاق جهانگیری

محمد جواد جهرمی

حسین دهقان

سید ابراهیم رئیسی

محسن رضایی

علی رضا زاکانی

سورینا ستاری

محمد شریعتمداری

علی شمخانی

عزت الله ضرغامی

محمد جواد ظریف

محمد رضا عارف

سید پرویز فتاح

محمد باقر قالیباف

سید حسن قاضی زاده هاشمی

علی لاریجانی

صادق محصولی

مصطفی میرسلیم

محمد باقر نوبخت

محسن هاشمی

منبع: شفقنا

70

نظرات 42
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمد احمدی 1 1 پاسخ 1399/3/2 -23:30

هیچ کدومشون به درد نمی خوره گول نخورید.

نام مستعار 2 5 پاسخ 1399/3/2 -21:49

ننگ بر احمدی نژاد. هیچکدوم بدرد نمیخوره. رئیسی هم که نگو.

امیر 1 1 پاسخ 1399/3/2 -15:00

خدایا سرنوشت مملکتم رابه بهترین کسان خیررسان بسپار و در مشکلات به تو دل می بندیم

...... 2 11 پاسخ 1399/3/2 -11:10

به جز مهندس هاشمی بقیه یه قرون نمی ارزند...‌

امیراصغرزاده 4 4 پاسخ 1399/3/2 -11:05

به هیچکی همشون سروته یک کرباسن

هادی 11 30 پاسخ 1399/3/2 -06:06

جناب آقای دکتر احمدی نژاد تک ستاره سپهر سیاست ایران است که سعی کرد چنبره مافیای قدرت متشکل ازعناصر مختلف چپ وراست واصولگرا واصلاح طلب وغیره وذلک رابشکند تابتواند سرنوشت کشور رابه نفع مردم تغییر دهد. درود وسلام براین ابرمرد تاریخ معاصر که ضمن شکستن تابوهای بسیاری که مردم سرزمینم رامحدود کرده بودند خدمات ارزشمندی به این مرز وبوم کرد ازاین حیث نام اورا هم ردیف امیرکبیر وشاید بالاترباید نوشت. ازهمه اینها مهمتر فداکارانه وایثار گرانه درمقابله با چنبره بسته قدرت جان ومال وآبرو وآینده سیاسی خود را درطبق اخلاص به خطر انداخت تاعزت ایرانی حفظ شود. ایران وبلکه جهان مدیون اوست که چشم بشر رابه حقایق بازنمود.

کاربر ناشناس 1399/3/2 -21:54

خداکنه دکتر احمدی نژاد یاریسی ریس جمهور اینده بشه

رضای 1399/3/2 -21:54

خداکنه دکتر احمدی نژاد یاریسی ریس

هادی 1399/3/2 -22:38

خطاب من به خبرفوری است که: یهو ۲۵ ،۲۷ یا۵۲ نفر چطور دفعتا عکس العمل منفی به بعضی نظرات دادن درحالیکه اغلب نظرات با ،...۱،۲،۳ یا۸عکس العمل مواجه شدن؟ این هم ازعجایب روزگارست. درحالیکه باافتضاحی که دولت تدبیر!وامید! وعقبه اصلاح طلب آن به بارآورده وهماهنگی که رقیب دیرینه باآن داشته، اقبال فزاینده مردم به دکتراحمدی نژاد مشهود است چطور چنین عکس العملی قابل پذیرش است؟

غلام 8 5 پاسخ 1399/3/2 -04:14

درصورتی که احمدی نژاد تأیید بشه مطمئن باشید با رأی بالا انتخاب خواهد شد

مهدی 6 5 پاسخ 1399/3/2 -03:17

آرزوی خیلی هااحمدی نژاده ولی افسوس که ازخیلی هاگوشی هوشمندندارندوبعدش هم شماجرات تاییدش روندارید

Mk 4 0 پاسخ 1399/3/2 -03:10

دراین انصابات آرای ماخوزه زیر ۱۵% خواهد بود

ناشناس 3 0 پاسخ 1399/3/2 -02:45

شمع گل و پروانه همه جمع شدند.دیگه بهتر از این مگه میشه؟! مگه داریم؟!

محمود 6 1 پاسخ 1399/3/2 -02:26

خدابه دادمون برسه اینهایی که اسمشون رونوشتید درحدبخشداریک شهر کوچک هم نیستند.

احسان 6 10 پاسخ 1399/3/2 -01:50

سید ابراهیم رئیسی

مهدی خوشکار 10 4 پاسخ 1399/3/2 -01:45

احمدی نژاد باشه رای میدم ولی هر خری بیاد مثل همیشه تو خونه میشینمو شناسنامه خانواده هم رو قایم میکنم

L 5 3 پاسخ 1399/3/2 -01:32

هیچکدوم رای نمیدیم

عربی 12 2 پاسخ 1399/3/2 -01:32

دکتر محمود احمدی یا حاج اقا رئیسی

علی بیرانوند 9 4 پاسخ 1399/3/2 -01:24

خدا نکنه که ظریف یا جهانگیری کاندید بشن

افشین 1399/3/2 -22:59

این دو نفر منفورترین بعد از روحانی هستن

هامون 11 2 پاسخ 1399/3/2 -01:10

اگر نظر مردم ملاک باشه هیچکسی چه داخل این لیست و چه خارج از این لیست به گرد پای دکتر احمدی نژاد هم نمیرسه ولی چیزی که اهمیت نداره نظر مردمه

رسولی 7 5 پاسخ 1399/3/2 -00:32

انتخابات چی انتخابات یک بار دیگه بگو درست شنیدم انتصابات خجالت بکشید, حیا کنید بی شرفا

شریفی 0 6 پاسخ 1399/3/2 -00:29

احمدتوکلی

محمدی 11 3 پاسخ 1399/3/2 -00:12

احمـــــــــــــــــــــــــدی نژاد رجایی دوم

مرسل 5 6 پاسخ 1399/3/2 -00:12

همه دزدان تشریف دارن.عمرا دیگه اشتباه کنم به این دزدان هفت جوش هفتادفرقه رای بدم.همه دروغگو.همه چپاولگر.همه غارت گر.همه کشورفروشن

یارا 1 8 پاسخ 1399/3/2 -00:07

احمد توکلی محمود صادقی

بیکار 7 3 پاسخ 1399/3/2 -00:07

رای نمیدم ،واسه چی رای بدم واسه‍ اینکه سی سالمه و ییکارم ،زن ندارک ، واسه چی رای بدم واسه اینکه اقازاده ها پول بیشتری ببرن ، ن خودم ن خانوادم رای نمیدیم

علی 5 0 پاسخ 1399/3/1 -23:56

چه جاااااااالب ، اعلی حضرت نقش بازی کردن جناب اقای جهانگیری هم اگه شرکت کنه فقط باید به روزگار این مملکت گریست، فکر کنید دوباره بیاد بگه مردم ایران یادتون هس فلان چیز نداشتین فلان دارو نبود و فلان فلان فلان، من موندم چه رویی میخاد که بیاد بقیه اسماهم قابل توجهه خب دیگه مترسک اگرچه کارایی بخصوصی نداره اما برا ترسوندن کلاغا خوبه اگرچه همینا هم همون کارایی مترسکم نداشتن

ارش 9 4 پاسخ 1399/3/1 -23:54

من رای نخواهم داد چون تاثیری درتغییر اوضاع ندارد!!

Azmoun 2 52 پاسخ 1399/3/1 -23:51

اقای عارف یا لاریجانی

دلسوز 21 7 پاسخ 1399/3/1 -13:54

دزدان همه امده غارت ثروت نردم مفلوك ايران خدا به داد ملت مظلوم برس ظهور اقا

احمد احمدی 1399/3/2 -23:42

مردم خودشان باید کاری کنند والا چهل ساله ما رو با ظهور شخصی مشغول کرده اند

علی 20 3 پاسخ 1399/3/1 -13:49

خدا به داد ایران برسد.کشوری که همه چیز دارد و هیچی ندارد.

رحمانی 4 4 پاسخ 1399/3/1 -13:41

نودونه ونودونه صدم درصد این جماعت مورد تایید کدخدای کدخدایان عباسعلی خان کدخدایی قرار نخواهند گرفت خودشان هم می دانند فقط می خواهند بگویند که ما هم رجلیم وهم هستیم .

ebrahim 22 9 پاسخ 1399/3/1 -13:33

امروز اول خرداد۹۹ هست بی برو برگرد، رئیس جمهور بعدی در صورت حضور دکتر احمدی نژاد هست. بماند در آرشیو خبر فوری برای یادگار

مهدی 7 3 پاسخ 1399/3/1 -13:32

جوک سال است اره برای اصول گرا و اصلاح طلبان خوبه ولی مردم از این دو گزینه گذشته اند و شما جاماندهاید

بهروز---ر 2 26 پاسخ 1399/3/1 -12:58

با سلام..اقای ضرغامی از مدیران قوی و با تجربه هستند..در صورت کاندید شدن شانس بیشتری نسبت به بقیه دارند.

طرفدار 1399/3/1 -19:26

بخصوص در سرکوب و منکوب صدا و سیما ایشان مشارکت قوی و فعال داشته اند!!!

ایران 1399/3/2 -01:12

بخصوص توهین به قومیت های ایرانی، که در دوران مدیریت ناکارآمدی ایشان در صداوسیما به وضوح آشکار بود، لعنت بهش

ایرانی 3 2 پاسخ 1399/3/1 -12:45

آقایون صف را رعایت کنید فشار نیارید اتوبوسهای بعدی هم هست.

آشنا 16 3 پاسخ 1399/3/1 -10:01

آقای نوبخت با اون گزارشی کهخبر فوری از خواهرزادش نوشت؛ اصلح ترین است!!!!!!! البته باند و نوچه های ایشان فراوان است. یکی همین رئیس سازمان مالیاتی که طی دو سال مث خواهرزاده نوبخت ارتقا داده شد از سازمان آمار کهکلویه به وزارت اقتصاد