خرید اینترنتی آجیل و خشکبار "بارجیل" با تضمین بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی بارجیل در سال 97 فعالیت خود را در صنعت آجیل و خشکبار آغاز کرده است.

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار "بارجیل" با تضمین بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی بارجیل در سال 97 فعالیت خود را در صنعت آجیل و خشکبار آغاز کرده است و در همین مدت زمان کم توانسته تا در زمره مجموعه‌های موفق و قابل اعتماد در این صنعت قرار بگیرد که می‌توان از آن به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد فعالیت حرفه‌ای بارجیل یاد کرد.

سلامت و کیفیت محصول مهمترین هدف بارجیل

ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش است که به‌صورت پویا و هدفمند در مدت زمانی کوتاه، سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول را در محل، تحویل مشتری‌های عزیز دهد تا قدمی هرچند کوتاه در پیشبرد فرهنگ خرید غیرحضوری به خصوص در این روزها برداشته شود.

خرید خشکبار با بارجیل

بارجیل متشکل از تیمی جوان و خلاق است که با اتکا به دانش و تجربه همین نیروی انسانی باانگیزه خود، در راستای تحقق اهدافی چون ارتقا امنیت روانی مشتری در خرید آنلاین و همچنین راحتی و شفافیت در خرید خشکبار، گامی عظیم بردارد.

به‌طوری‌که در کمتر از دو سال، ضمن توسعه کسب‌وکار، باارزش‌ترین سرمایه خود یعنی مشتری‌های وفادار را به‌دست آورده است.
با چنین رویکردی که تامین نیازهای کیفی و کمی مشتری‌ها برای ما در اولویت قرار دارد، مفتخریم تا ماموریت خود را به شرح زیر اعلام کنیم:

• تنوع بالای آجیل و خشکبار باکیفیت
• بسته‌بندی بهداشتی و شکیل
• قیمت اقتصادی و همچنین رقابتی
• تحویل به‌روز کالا

روند حرکتی ما برمبنای یک رویکرد استارت‌آپی صحیح و به نحوی بنا شده است که تمامی فرآیندها با به‌روزترین تجهیزات، کادر مجرب و براساس یک تفکر سیستماتیک، یکسان و هماهنک پیگیری می‌شود تا محصول نهایی رضایت مشتری را با خود همراه داشته باشد.

خرید آجیل مخلوط بارجیل

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بارجیل آجیل مخلوط هست که با بیشترین تنوع محصول و البته قیمت های باورنکردنی، طرفداران زیادی را دارد. آجیل مخلوط به دلیل مزایای زیاد برای سلامتی همه افراد جامعه، همیشه جز محصولات پرفروش بارجیل بوده است.

بهداشت کامل پرسنل و بسته بندی منحصربه فرد محصولات با رعایت اصول بهداشتی

پرسنل بارجیل همواره در تلاش هستند تا دغدغه‌های هموطن‌های عزیزمان پیرامون سلامت محصول را برطرف کنند. به‌همین خاطر تمامی مراحل تهیه و بسته‌بندی خشکبار بدون دخالت دست و به‌کمک مدرن‌ترین دستگاه‌ها در حال انجام است.

علاوه‌بر این و برای ارتقا سطح بهداشت محصول، بسته‌بندی‌های ما به شکلی است که امکان آلودگی محصول را به صفر می‌رساند.

گستردگی فعالیت‌های بارجیل موجب افزایش توان تخصصی شرکت گردیده و با توجه به اینکه رضایت مشتری‌های عزیز برای ما در اولویت قرار دارد، تمامی برنامه‌ریزی‌ها برپایه‌ی یک استراتژی مناسب بناشده است که خروجی آن، افزایش میزان رضایت‌مندی مشتری‌های عزیز است و ما بازهم به این راضی نیستیم.

به‌عبارت دیگر، بهداشت کامل، کیفیت مطلوب و هزینه معقول در زمان مناسب، تعریفی است که ما در انجام وظایف خود داریم.

تنوع محصول در کنار کیفیت، مزیت رقابتی بارجیل

ما بر این عقیده‌ایم تا با ارائه محصول‌های متنوع خود در بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب به هزینه، زمان و سلیقه مشتری احترام بگذاریم. به همین خاطر، بارجیل با حفظ نکته‌های بهداشتی اقدام به بسته‌بندی خشکبار در بسته‌هایی منحصر به‌فرد می‌کند تا درصورت اهدای محصول‌های ما به عنوان کادو، مشتری‌های عزیز نگرانی بابت بسته‌بندی کادو را نیز نداشته باشند.

قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

از سوی دیگر قیمت مناسب، دیگر مزیت رقابتی ماست و ما را به‌طور کامل از رقبای خود جدا می‌کند.

تلاش مدیران بارجیل، فراهم‌کردن فضای قیمتی مناسب برای مشتری‌های عزیز است تا هیچ ایرانی به‌خاطر قیمت بالای خشکبار، از مصرف آجیل محروم نشود.

در این راستا ما با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های تولید، قیمت را در سطحی کاملا رقابتی به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم که بعد از بهداشت و کیفیت بالا، سومین دلیل رضایت‌مندی مشتری‌ها از بارجیل است.

ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان

جغرافیای کاری بارجیل به نقطه‌ی خاصی محدود نمی‌شود و علاوه‌بر استان تهران ، سایر شهرها و استان‌های کشور نیز می‌توانند با ثبت سفارش آنلاین، خشکبار خود را درب منزل تحویل بگیرند.

ایده‌آل ما، ارائه محصول به تمامی نقاط کشور است و به‌همین خاطر آماده‌ایم تا نسبت به ارسال سفارش هموطن‌های عزیز در هرکجای ایران اقدام کنیم تا سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.

خرید راحت و آنلاین آجیل و خشکبار با بارجیل

شما می‌توانید به سایت بارجیل به ادرس barjil.com مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی کمتر از چند دقیقه بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها