خدا لعنتشون کنه مگه نگفتن نون خط قرمز سفره مردمه؟ برای چی اینهمه گرون کردن؟ نون رو هم از مردم دارن میگیرن حقوقها با تقلب ۳۰درصد رفته بالا فق نون حدود ۱۰۰درصد گرون شده؟ شما درست بشو نیستید فقط مرگ شمارو درست میکنه
ناشناس
نون قیمتش مفته حداقل سایر خوراکیهارو پایین بیاورید تا تعادل برقرار بشه
خدا لعنتشون کنه مگه نگفتن نون خط قرمز سفره مردمه؟ برای چی اینهمه گرون کردن؟ نون رو هم از مردم دارن میگیرن حقوقها با تقلب ۳۰درصد رفته بالا فق نون حدود ۱۰۰درصد گرون شده؟ شما درست بشو نیستید فقط مرگ شمارو درست میکنه
نون قیمتش مفته حداقل سایر خوراکیهارو پایین بیاورید تا تعادل برقرار بشه