ترامپ: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند

ترامپ در توییتی به توان بالای ایران در مذاکره اذعان کرد و نوشت: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند.

ترامپ: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: «ایرانی‌ها تاکنون در هیچ جنگی برنده نبوده‌ا اما در هیچ مذاکره‌ای هم شکست نخورده‌اند.»

این توییت در حالی از سوی ترامپ منتشر می‌شود که او تاکنون بارها پیشنهاد مذاکره با ایران را داده است و امیدوار است بتواند در مذاکره با ایران به همه خواسته‌های خود برسد. البته ترامپ در کنار پیشنهاد مذاکره هیچ گاه از تهدید نظامی هم غافل نبوده است.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • مجيد
    0

    درمورد گفته ترامپ اينكه ايراني ها تاكنون در هيچ جنگي برنده نبوده بايد به ترامپ يكي بگه كه اقاي ترامپ وقتي عراق را براي جنگ با ايران وا داشتيد. چندين كشور قدرتمند وحتي خود امريكا كه منبع اختشاش خاورميانه است هم شركت داشتيد بفرمائيد در 8 سال شما چه غلطي كرديد ايا پيروز شديد ايران كه در اوايل جنگ هيچي نداشت پس چطور شد پيروز نشديد ما پيروزيم چون جلوي چند كشور ايستادگي كرديم . من نميدانم چرا همه بزرگان امريكا خودشان را به خريت ميزنند؟ جالبه خسته هم نميشوند بابا چقدر داري لاف ميزني دروغ ميگي والله ديگه شورشو دراوردين با اين لاف هاتون

    نظرات شما -
    • یک رزمند قدیمی
      0

      پیروزی در جنگ 8 ساله یعنی رسما برنده جنگ اعلام شویم و غرامت جنگ را بگیریم . کدامش شد ؟ از وهم و خیال پیروزی بیرون بیایید و واقعیت ها را ببینید . تاریخ را بخوانید . از بعد از نادر شاه ایران در هیچ جنگی واقعا پیروز نشده است .

  • کاربر ناشناس
    0

    تاریخت خیلی ضعیفه.خیلی

  • کدخدا
    0

    ترامپ احمقتر ازانست که درباره ایران وایرانی نظر دهد

  • ناشناس
    0

    خدا را شکر --- ایرانیان یکتا پرست خداوند را شکر گذار داشتن نعمت شکست ناپذیری در مذاکرات هستند چه رسد اگر اقرار به وجود نعمتها و الطاف الهی نزد آنان از زبان دشمنان شنیده و خوانده شود. ایرانیان خدا پرست با توکل به خداوند توانای مطلق شکست ناپذیری خود در جنگ را هم به دشمنان اگر حماقت کنند خواهند چشاند همان گونه که با یاری خداوند این شکست ناپذیری را بارها از پیش به دشمنان کور دل چشانده اند.

  • حسین
    0

    دوست عزیز! یا واقعا رزمنده نیستید و به دروغ می نویسید. یا اینکه سواد درست و حسابی ندارید. درست است که غرامت را ظاهرا ندادند، ولی پیروز جنگ بودن نیاز به اعلام ندارد. مگر شما وقتی توی خیابان حسابی از خجالت کسی دربیایید، لازم است که مردم اعلام کنند. خودتان که می فهمید با چندنفر جنگیدید و از پس شما برنیامدند! در ضمن جنگ الان 30 ساله تموم شده، شما باید شصت ساله باشید که در آن زمان رزم و نبرد فرموده باشید. این طرز تحلیل از یک ادم 60 ساله جنگ دیده محل سوال است.

  • ناشناس
    0

    ترامپ دیوانه مقاومت یعنی پیروزی ..مردم 40 سال انواع جنگها را تحمل و مقاومت کردند حرفهای تو هیچ ارزشی ندارد .تنها عواملی که با شما همراهی میکنند تروریستهای اقتصادی داخلی هستند که اگر مردم و نظام در برابر این گروه کثیف پیروز شوند دیگر هیچ شانسی برای نفوذ در این کشور نداری.

  • عباس
    0

    پیروزی یعنی تو 8 سال جنگ ، حتی یک وجب خاک تو ، به دشمنهات ندی، جنگی که ابرقدرت ها پشت عراق بودن ، و هیچ غلطی نتونستن بکنن، اخرین شکست آمریکا هم تو سوریه بود، که باهمت رزمندهای ایران شکست خوردن

  • جانبازولایت محمد
    0

    ترامپ غلط کرده مذاکره یک بارمیکنداگرراست میگویدبرگردت به بارجام ورسماازایران و ملت عذرخواهی کندوضررزیان ایران را دراین مدت برندوسپس حضرت آقا تصمیم خواهدگرفت ماولایت داریم گوش بفرمان علی زمان خود هستیم

    نظرات شما -
    • سید حافظ علی واعظی
      0

      خدمت تان عرض کنم بزرگترین جنگی که امریکا در آن پیروز شد جنگ و کشتن بومیان آنجا بود مرحله ی بعد جنگ ویتنام بود که با کشتن و قتل عام مردم آن سرزمین بود جنگ بعد هم عراق و افغانستان بود که هفده سال از قتل عام مردم انجا میگذرد و پیروز شده است البته این پیروزی هایی بود که من میدانستم و این پیروزی ها ارزانی خودتان خونخواران پلید ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها