فینال تمام ایرانی سنگین وزن لیگ کاراته شانگهای

دو کاراته کای سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای به دیدار نهایی راه پیدا کردند تا عصر فردا در یک فینال تمام ایرانی برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.

فینال تمام ایرانی سنگین وزن لیگ کاراته شانگهای

در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی که در شانگهای چین جریان دارد، صالح اباذری و سجاد گنج زاده با برتری مقابل همه رقبا در حالی به دیدار نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم راه پیدا کردند که تا دیدار نهایی در مجموع تنها یک امتیاز از دست دادند.

اباذری با برتری مقابل «فرانکلین مینا» از اکوادور (۱ بر صفر)، «الکساندر شنتسین» از روسیه (۲ بر صفر)، «مهدی فیلالی» از فرانسه (یک بر صفر) و «جاناتان هورنه» از آلمان (یک بر صفر) را از پیش رو برداشت و به مبارزه پایانی راه پیدا کرد.

سجاد گنج زاده هم کار خود را برتری مقابل «اسلوبودان بتویچ» از صربستان (۲ برصفر) آغاز کرد و در ادامه «دارنل لاردی» از هلند (۳ بر صفر)، «لوکا کاستا» از بلژیک (یک بر صفر) و «گوگیتا» از گرجستان (۲ بر یک) راهی دیدار نهایی و مبارزه با اباذری شد.

دیدار نهایی این وزن عصر فردا یکشنبه برگزار می شود.

در رقابتهای روز نخست بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سیدعلی کریمی در وزن ۶۷- کیلوگرم موفق شدند با غلبه بر حریفان به فینال راه یابند. مجید حسن نیا و طراوت خاکسار هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

ضمن اینکه علی اصغر آسیابری، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، فاطمه صادقی و سارا بهمنیار هم از دور مسابقات حذف شدند.

این دوره از مسابقات روز جمعه ۱۷ خردادماه با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور به میزبانی چین در شانگهای آغاز شده و عصر فردا به پایان می رسد.

منبع: مهر

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها