ظریف «نه»‌های سه گانه ایران در تنش‌های منطقه را به مقامات عراقی گفت

یک مقام عراقی گفت: ظریف ایران «۳ نه» را با مقامات عراقی در میان گذاشته است.

ظریف «نه»‌های سه گانه ایران در تنش‌های منطقه را به مقامات عراقی گفت

یک منبع عراقی خبر داد که «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران، در دیدار با مقامات عراقی طرح نخست وزیر عراق برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا را بررسی کرده و اصول سیاست ایران در این باره را با آنان در میان گذاشته است.

این مقام عراقی افزوده که ظریف تأکید کرده که ایران «۳ نه» را با مقامات عراقی در میان گذاشته که شامل نه به جنگ، نه به افزایش تنش، و نه به مذاکره مستقیم با امریکاست، زیرا به نظر ایران امریکا در پی سلطه جویی بر ایران است و ایران چنین چیزی را نخواهد پذیرفت هرجند از تلاش همه دوستان ایران برای کاهش تنش‌ها استقبال می‌کند.

به گفته این مقام عراقی احتمال تماس غیر مستقیم تهران و واشنگتن از طریق مقاماتی در کشور‌های عربی ازجمله مقامات عراقی و همچنین مقامات اروپایی وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • عباس
    0

    فقط به امریکا نه نه نه اگر بخواهد جنگ

  • روشن
    0

    آقای ظریف هر چه میخوام باور کنم این حرف ها رو شما دارید میزنید ولی نمیدونم چرا باورش برام سخته! خودتون یه نگاهی به مواضع چند سال اخیرتون بفرمائید شاید باهام هم نظر شوید.

  • یه نفر
    0

    میشه همتون با هم بصورت خودجوش!!! یه ((نه)) درست و حسابی و راست به قدرت بگین و کنار بکشید تا ما مردم خودمون برای خودمون تصمیم بگیریم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  • سجاد
    0

    نه به مذاکره مستقیم با آمریکا،یعنی آره به مذاکره غیر مستقیم

  • غلام حسین لری
    0

    می دانی چه کسی کثیفه شما روزنامه نگاران چقد. کثیفید به چه قیمتی نام می خورید خونابه روزنامه نگار یعنی پا جای پای امام حسین گذاشتن شما پا جای یزید گذاشتید قرآن سر نیزه کردید آره داستان امام حسین درست مثل امروز شماست خوب قرآن سر نیزه کردید و دم از حقوق کارگر میزنید کدام کار کدام حقوق داریم دوره برده داری به سرعت نور نزدیک میشیم با آن همه ثروت ایران هر کسی ثروت این ملت مظلوم بیرون از کشور ببره مثل شا روزنامه نگاران کثیفه شما همان کاری میکنید دزدان غارتگران یا همان سیل یا زلزله سر مردم نیاره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها