ایران چطور می تواند به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی جام جهانی برسد؟

با تساوی ایران در مقابل مصر، در صورت بروز یکی از این سه اتفاق ایران می تواند به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی جام جهانی برسد.

ایران چطور می تواند به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی جام جهانی برسد؟

غنا کرواسی را شکست دهد.

کنگو نتواند ازبکستان را ببرد.

بازی اتریش و الجزایر برنده داشته باشد.

 

وضعیت فعلی جدول سوم‌ها

IMG_20260627_094533_483

از تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر از ایران قرار دارند، تیم‌های کرواسی، الجزایر و کنگو دیدارهای سوم خود را برگزار نکردند.

 

کرواسی اگر در دیدار خود برابر غنا امتیاز بگیرد بالاتر از ایران خواهد بود.

الجزایر نیز اگر از اتریش امتیاز بگیرد بالاتر از ایران قرار می‌گیرد.

کنگو برای آنکه بالاتر از ایران باشد باید حتما ازبکستان را شکست دهد.

 

در صورتی که هر کدام از سه اتفاق بالا رخ ندهد ایران به عنوان یکی از تیم‌های سوم صعود خواهد کرد.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مورچه خوار بزرگ Gr

    پنجاه ، پنجاه است ...
    پنالتی مهدی طارمی ، لژیونر !! مهدی چرا تمرکز نکردی ؟! کار را به اگر و مگر و شاید کشاند ، در حالیکه به راحتی صعود می کردیم ...
    قلعه نوعی میگه خدا با من لج گرده 😅🤣 آخه تو کی هستی که خدا باهات لج کنه !!!
    مهدی فرفره (قائدی) رو یه ربع آخر آورده بودی ، الان داشتی باقلوا یزدی می خوردی ، ننداز به حساب خدا ، اگرم اینجور که میگی باشه ، چون مصری ها قبلش قرآن خوندن 🤷🤫