پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم
رئیسجمهور آمریکا بامداد یکشنبه گفت که به انبارهای موشکی و پهپادی در ساحل ایران حمله کرده است.
رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروثسوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.
او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوبارهی توافق آتشبس، انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایتهای راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»
وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«
او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت».


دربرابر دیوانگان باید مثل پاکستان و کره شمالی مجهز بود
پشت پرده یاوه گویی و جفتک اندازی ترامپ ، نتانیابوی حرامزاده است .
حرف حساب یک کلام ؛ قتل نتان والسلام .
چرا درست حمله نمی کنید تا این مسخره بازیا تمام بشه
امریکا دست از سر ما برنمی داره ریز ریز داره به اهدافش
می رسه متاسفم برای مسؤلیین
ای ترامپ آیا سرگذشت حضرت فرغون را درست عبرت نگرفته ای که چطور قوم موسی به دریای نیل غرق شد ؟
آیا نمیدانی حضرت ابراهیم با قوم یهود چه کرد ؟
آیا سرگذشت نمروت را نخوانده ای ؟
پس به روز قیامت ایمان بیاور تا رستگارش شوی ای ترامپ