مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن باز هم تمدید شد
منابع آمریکایی از کشیده شدن دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل به چهارمین روز خبر دادند.
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به الجزیره اعلام کرد که مذاکرات میان هیئتهای لبنانی و اسرائیلی همچنان ادامه دارد و واشنگتن به تسهیل این گفتوگوها ادامه میدهد.
این مذاکرات که پنجمین دور گفتوگوهای مستقیم لبنان و رژیم اسرائیل در آمریکا است، قرار بود روز پنجشنبه در سومین روز خود به پایان برسد، اما اختلافات همچنان باقی است؛ به خصوص در خصوص نحوه عقبنشینی ارتش اشغالگر از جنوب لبنان که رژیم تلآویو همچنان بر ادامه اشغال این منطقه اصرار دارد.
حزبالله لبنان پیش از این بارها مذاکرات مستقیم با رژیم اسرائیل را خیانت و امتیازدهی رایگان به این رژیم خوانده و آن را محکوم کرده است.