غریب آبادی: ایتالیا و رومانی مسئول تجاوز به ایران هستند
معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاههای ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بینالمللی این کشورهاست.
کاظم غریبآبادی معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بینالمللی این کشورهاست.
وی افزود: طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، اقدام تجاوز محسوب میشود.

قیافه اش عین صمد می مونه