سناتور آمریکایی: مردم آمریکا برای گذران زندگی، پلاسمای خون خود را میفروشند/ ویدئو
سناتور آمریکایی گفت: مراکز اهدای پلاسما در سراسر آمریکا شاهد صفهای طولانی از شهروندانی است که از طبقه متوسط هستند و تنها برای بقا به این کار روی آوردهاند.
سناتور آمریکایی گفت: مراکز اهدای پلاسما در سراسر آمریکا شاهد صفهای طولانی از شهروندانی است که از طبقه متوسط هستند و تنها برای بقا به این کار روی آوردهاند.
حداقل اونجا یه پولی برای این چیزا میدن. مردم ما باید کلیه بفروشن یا خودشونو. بندازن زیر ماشین که بچه هاشون شاید بتونن یه تخم مرغی چیزی گیرشون بیاد. بازم خوبه مسئولین ما نگران مردم امریکا هستن. ما که هیچی
هیچیییییییییییی نداریم نه پول نه کارنه فرصت ازدواج هیچی
وگفته خریداران همه ازایران هستن
یعنی یه دروغی میگن شاخ دمت باهم میزنه بیرون خخ
نا که اینجا خون میدیم به ما کیک و ساندیس میدن!!
یک بار پرسیدم لااقل قند خون ما را بگین
گفتند محرمانه است!!
ادامه اش هم حتما اینه و در ایران همه ی مردم در رفاه کامل هستند
قابل توجه وطن فروشهای غربگدا و طرفدار عمو
ننگ بر تو با این ذهن پوچ
لعنت بر غرب وشرق
وزنده باد ایران وایرانی
همه مث شما شبا کارت هدیه نمیگیرن
لعنت ابدی بربیگانه وبیگانه پرست
واقعا آگهی های کلیه فروشی را ندیدی؟
بی ارزش
توکه میری ورزشکاه پرجم لبنان غزه ترکیه اذرباییجان دست میگیری به مامیگی وطن فروش خخخ
اونا مهاجر هستن امریکا چون قطب صنعتی واقتصادی دنیاست مهاجرپذیره برای همین ازکف شروع کردن اینجوریه خیلیاهم ازجنگ وبرای مسئل پناهندگی سیاسی میرن به هرحال ناراحت کننده اس
ما که هردو تامون شاغلیم واقعا داریم کم میاریم ....دولت و دولتمردان ما خاب خابن ....حداقل ماهی ۵۰ درصد تورم رو حس میکنیم ....
اینجا کلیه می فروشند سر در سطل زباله می کنند
آمریکا بی عرضه تر از اونی بود که فکرشو میکردم.خاک بر سرت که مجبوری با ایران مذاکره کنی.
چهل و شیش سالمه . ازدواج نکردم و مجردم . کارم روزمزدی و حق الزحمه ای یعنی یک روز هست و یک روز نیست روزبم که هست فقط از هیچچی بهتره .
ننگ بر وطن فروشان بی وجود کاسه لیس دشمن
فکر کردم مردم ایران میگه ...
آخه اینجا هم دل و جگر و کلیه هست
اگر در ایران خرید پلاسما هست ما هم بریم