سناتور آمریکایی: مردم آمریکا برای گذران زندگی، پلاسمای خون خود را می‌فروشند/ ویدئو

سناتور آمریکایی گفت: مراکز اهدای پلاسما در سراسر آمریکا شاهد صف‌های طولانی از شهروندانی است که از طبقه متوسط هستند و تنها برای بقا به این کار روی آورده‌اند.

سناتور آمریکایی: مردم آمریکا برای گذران زندگی، پلاسمای خون خود را می‌فروشند/ ویدئو

الیزابت وارن اظهار کرد: بسیاری از این افراد درآمدهای حاصل از فروش پلاسما را صرف هزینه‌های حیاتی مثل خرید خواربار، سوخت خودرو و بیمه اتومبیل می‌کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس

    حداقل اونجا یه پولی برای این چیزا میدن. مردم ما باید کلیه بفروشن یا خودشونو. بندازن زیر ماشین که بچه هاشون شاید بتونن یه تخم مرغی چیزی گیرشون بیاد. بازم خوبه مسئولین ما نگران مردم امریکا هستن. ما که هیچی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هیچیییییییییییی نداریم نه پول نه کارنه فرصت ازدواج هیچی

  • حسن ستار

    وگفته خریداران همه ازایران هستن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      یعنی یه دروغی میگن شاخ دمت باهم میزنه بیرون خخ

  • ناشناس

    نا که اینجا خون میدیم به ما کیک و ساندیس میدن!!
    یک بار پرسیدم لااقل قند خون ما را بگین
    گفتند محرمانه است!!

  • ناشناس

    ادامه اش هم حتما اینه و در ایران همه ی مردم در رفاه کامل هستند

  • ناشناس

    قابل توجه وطن فروشهای غربگدا و طرفدار عمو

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ننگ بر تو با این ذهن پوچ

    • ناشناس

      لعنت بر غرب وشرق
      وزنده باد ایران وایرانی

    • ناشناس

      همه مث شما شبا کارت هدیه نمیگیرن

    • حسن ستار

      لعنت ابدی بربیگانه وبیگانه پرست

    • ناشناس

      واقعا آگهی های کلیه فروشی را ندیدی؟
      بی ارزش

    • ناشناس

      توکه میری ورزشکاه پرجم لبنان غزه ترکیه اذرباییجان دست میگیری به مامیگی وطن فروش خخخ

  • ناشناس

    اونا مهاجر هستن امریکا چون قطب صنعتی واقتصادی دنیاست مهاجرپذیره برای همین ازکف شروع کردن اینجوریه خیلیاهم ازجنگ وبرای مسئل پناهندگی سیاسی میرن به هرحال ناراحت کننده اس

  • ناشناس

    ما که هردو تامون شاغلیم واقعا داریم کم میاریم ....دولت و دولتمردان ما خاب خابن ....حداقل ماهی ۵۰ درصد تورم رو حس میکنیم ....

  • ناشناس

    اینجا کلیه می فروشند سر در سطل زباله می کنند

  • ناشناس

    آمریکا بی عرضه تر از اونی بود که فکرشو میکردم.خاک بر سرت که مجبوری با ایران مذاکره کنی.

  • حسین

    چهل و شیش سالمه . ازدواج نکردم و مجردم . کارم روزمزدی و حق الزحمه ای یعنی یک روز هست و یک روز نیست ‌ روزبم که هست فقط از هیچچی بهتره .

  • ناشناس

    ننگ بر وطن فروشان بی وجود کاسه لیس دشمن

  • ناشناس

    فکر کردم مردم ایران میگه ...
    آخه اینجا هم دل و جگر و کلیه هست

  • مردم

    اگر در ایران خرید پلاسما هست ما هم بریم