پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه گفت که به انبارهای موشکی و پهپادی در ساحل ایران حمله کرده است.

پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروث‌سوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است. 

او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوباره‌ی توافق آتش‌بس، انبار‌های موشکی و پهپادی و همچنین سایت‌های راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»

وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«

او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت». 

photo_2026-06-28_06-35-53

photo_2026-06-28_06-35-58

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • ناشناس

    دربرابر دیوانگان باید مثل پاکستان و کره شمالی مجهز بود

  • حمید کلباسی

    پشت پرده یاوه گویی و جفتک اندازی ترامپ ، نتانیابوی حرامزاده است .
    حرف حساب یک کلام ؛ قتل نتان والسلام .

    نظرات شما -
    • ماه

      فک کنم زیاد شعار دادی

    • ناشناس

      اسم و فامیلت رو هم نوشتی که شناخته بشی و چیزی بهت بماسه....
      خیلی زود پیشرفت میکنی. معلومه که با شایستگی نمیتونی تو محل کارت پیشرفت کنی، میخوای اینجوری جبران کنی...

    • ناشناس

      بسم الله
      برین به قتل برسونینش
      مقابله به مثل کنین یه شب که با شورت خوابیده تو رختخواب خونه ش نفله ش کنین
      البته برای این منظور غیر از ذهن گشاد به ابزارهای دیگری هم نیاز خواهد بود

  • ناشناس

    ترامپ دیوانه دست نشانده بی بی
    یکی تو آمریکا نیست بزنه تو سر ترامپ بگه تو کی هستی که بتونی تمدن ایران و نابود کنی احمق خرفت

  • ناشناس

    چرا درست حمله نمی کنید تا این مسخره بازیا تمام بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بعد از اتمام مسابقات جام جهانی و دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات اتمی بمباران شده ایران و رقیق سازی اورانیوم با غنای ۶۰% ایران، جنگ با شدت بیشتر تا حصول هدف نهایی از سر گرفته خواهد شد.

  • ناشناس

    امریکا دست از سر ما برنمی داره ریز ریز داره به اهدافش
    می رسه متاسفم برای مسؤلیین

  • صیفور

    ای ترامپ آیا سرگذشت حضرت فرغون را درست عبرت نگرفته ای که چطور قوم موسی به دریای نیل غرق شد ؟
    آیا نمیدانی حضرت ابراهیم با قوم یهود چه کرد ؟
    آیا سرگذشت نمروت را نخوانده ای ؟
    پس به روز قیامت ایمان بیاور تا رستگارش شوی ای ترامپ

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نمرود درسته بیسواد

    • حافظ اصفهانی

      حضرت فرغون کیه؟! خوبه نگفتی حضرت موزائیک!

  • ناشناس

    باسلام.به نظرم،حملات نیروهای مسلح ایران به کویت و بحرین،یک پیش غذا بود،غذای اصلی حملات به پایگاه های آمریکایی ها در قطر و امارات و عمان و اردن و عراق و اقلیم کردستان عراق و آذربایجان توسط سپاه و ارتش ایران و نیز عربستان که توسط گروه های محورهای مقاومت در منطقه غرب آسیا با رمز یا فاطمه زهرا (س)،بدون ذره ای شک انجام میشود.بهتر است آقای ترامپ قمارباز و نتانیاهو و رژیم اسرائیل با غول چراغ جادو در تنگه هرمز بازی نکنند.باتشکر

  • ناشناس

    تو که خر مغز بودی

  • ناشناس

    اینارو سه ماه پیش هم میگفتی
    فقط حرف حرف حرف عمل صفر
    دیگه کسی یه درصد هم حرفای تو احمق باور نمیکنه

  • ناشناس

    باید آمریکا را به آتش کشید

  • سام

    انشالله جنگ بشه جنگ خوب و درست و درمون و نبویان و وابتی برن پای لانچر.مبارزه از پای گوشی و در توییتر معنی نداره

  • ناشناس

    هر کاری می کنی بکن فقط با مردم کاری نداشته باش.

  • ناشناس

    خدایی این عکس روکه گذاشتید با این پیام همخوانی ندارد!!!!

  • ناشناس

    پزشکیان و قالیباف خوب فهمیدین چی گفت رفیق تون؟ جی دی تی رفیق تون گفت ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم و نظامی کار کنیم،، از مفاد توافق تونه؟چه توافق دوستانه ای....😆
    پزشکیان و وزرا،، قالیباف و نمایندگان کمال تشکر رو داریم واقعا کارتون فوق العاده بود برای انقلاب.
    چون قالیباف گفته بود چه غلطی کردین فهمیدیم شمام چه غلطی کردین،،باتشکر.

  • ناشناس

    هر کسی که نقض آتش بس کرد باید پای لرزش هم بشینه .آهای دوستان تندرو بفرمایید این گوی و این میدان برید آمریکا رو نابود کنید

  • ناشناس

    مسئولين فكري براي نجات كشور از جنگ و بدبختي بكنيد ما جنگ نميخواهيم لعنت بر هر جنگ و جنگ طلب