پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم
رئیسجمهور آمریکا بامداد یکشنبه گفت که به انبارهای موشکی و پهپادی در ساحل ایران حمله کرده است.
رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروثسوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.
او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوبارهی توافق آتشبس، انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایتهای راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»
وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«
او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت».


دربرابر دیوانگان باید مثل پاکستان و کره شمالی مجهز بود
پشت پرده یاوه گویی و جفتک اندازی ترامپ ، نتانیابوی حرامزاده است .
حرف حساب یک کلام ؛ قتل نتان والسلام .
فک کنم زیاد شعار دادی
اسم و فامیلت رو هم نوشتی که شناخته بشی و چیزی بهت بماسه....
خیلی زود پیشرفت میکنی. معلومه که با شایستگی نمیتونی تو محل کارت پیشرفت کنی، میخوای اینجوری جبران کنی...
بسم الله
برین به قتل برسونینش
مقابله به مثل کنین یه شب که با شورت خوابیده تو رختخواب خونه ش نفله ش کنین
البته برای این منظور غیر از ذهن گشاد به ابزارهای دیگری هم نیاز خواهد بود
ترامپ دیوانه دست نشانده بی بی
یکی تو آمریکا نیست بزنه تو سر ترامپ بگه تو کی هستی که بتونی تمدن ایران و نابود کنی احمق خرفت
چرا درست حمله نمی کنید تا این مسخره بازیا تمام بشه
بعد از اتمام مسابقات جام جهانی و دسترسی بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به تأسیسات اتمی بمباران شده ایران و رقیق سازی اورانیوم با غنای ۶۰% ایران، جنگ با شدت بیشتر تا حصول هدف نهایی از سر گرفته خواهد شد.
امریکا دست از سر ما برنمی داره ریز ریز داره به اهدافش
می رسه متاسفم برای مسؤلیین
ای ترامپ آیا سرگذشت حضرت فرغون را درست عبرت نگرفته ای که چطور قوم موسی به دریای نیل غرق شد ؟
آیا نمیدانی حضرت ابراهیم با قوم یهود چه کرد ؟
آیا سرگذشت نمروت را نخوانده ای ؟
پس به روز قیامت ایمان بیاور تا رستگارش شوی ای ترامپ
نمرود درسته بیسواد
حضرت فرغون کیه؟! خوبه نگفتی حضرت موزائیک!
باسلام.به نظرم،حملات نیروهای مسلح ایران به کویت و بحرین،یک پیش غذا بود،غذای اصلی حملات به پایگاه های آمریکایی ها در قطر و امارات و عمان و اردن و عراق و اقلیم کردستان عراق و آذربایجان توسط سپاه و ارتش ایران و نیز عربستان که توسط گروه های محورهای مقاومت در منطقه غرب آسیا با رمز یا فاطمه زهرا (س)،بدون ذره ای شک انجام میشود.بهتر است آقای ترامپ قمارباز و نتانیاهو و رژیم اسرائیل با غول چراغ جادو در تنگه هرمز بازی نکنند.باتشکر
تو که خر مغز بودی
اینارو سه ماه پیش هم میگفتی
فقط حرف حرف حرف عمل صفر
دیگه کسی یه درصد هم حرفای تو احمق باور نمیکنه
باید آمریکا را به آتش کشید
انشالله جنگ بشه جنگ خوب و درست و درمون و نبویان و وابتی برن پای لانچر.مبارزه از پای گوشی و در توییتر معنی نداره
هر کاری می کنی بکن فقط با مردم کاری نداشته باش.
خدایی این عکس روکه گذاشتید با این پیام همخوانی ندارد!!!!
پزشکیان و قالیباف خوب فهمیدین چی گفت رفیق تون؟ جی دی تی رفیق تون گفت ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم و نظامی کار کنیم،، از مفاد توافق تونه؟چه توافق دوستانه ای....😆
پزشکیان و وزرا،، قالیباف و نمایندگان کمال تشکر رو داریم واقعا کارتون فوق العاده بود برای انقلاب.
چون قالیباف گفته بود چه غلطی کردین فهمیدیم شمام چه غلطی کردین،،باتشکر.
هر کسی که نقض آتش بس کرد باید پای لرزش هم بشینه .آهای دوستان تندرو بفرمایید این گوی و این میدان برید آمریکا رو نابود کنید
مسئولين فكري براي نجات كشور از جنگ و بدبختي بكنيد ما جنگ نميخواهيم لعنت بر هر جنگ و جنگ طلب