ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد/ جمهوری اسلامی ایران 4 پهپاد به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد

رئیس جمهور آمریکا مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد.

ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد/ جمهوری اسلامی ایران 4 پهپاد به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد حمله یک‌طرفه را به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد.

یکی از آنها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی بزرگ و گران‌قیمت بارگیری برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی به مسیر خود ادامه داد.

ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

بدیهی است که این نقض  توافق آتش‌بس ما است.

photo_2026-06-26_19-26-19

منبع: کانال هم میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس

    من جای شماها بودم میترسیدم

    نظرات شما -
    • علی

      شما یعنی کی و ترس از کی؟ این کله زرد؟

  • ناشناس

    نوشته نقض احمقانه اتش بس كامل ترجمه كنيد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      توقع داری واقعیت ترجمه کنن خخخ

  • ناشناس

    چرا با همه تلاش ها براي صلح ، در تنگه هرمز عده اي نميخواهند اين تفاهم به سازش و صلح ختم شود؟ آيا ما مردم ايران جنگ طلبيم ؟ خير ،چرا با آرامش ما بازي ميكنيد چرا با توافقات بين المللي بازي ميكنيد ، اين كار نشانه قدرت نيست. دوباره جنگ و ويراني و بدبختي ميخواهيد ؟ ما مردم امنيت و آرامش و صلح ميخواهيم.

    نظرات شما -
    • علی

      جنگ و صلح با اقتدار معنی پیدا میکنه

  • ناشناس

    مردم ما جنگ نميخواهند ، نبايد عده كمي با برهم زدن مذاكرات آينده ٩٠ ميليون ايراني را خراب كنند. دست از اين كج رفتاري ها برداريد دست از دشمني با دنيا برداريد

  • ناشناس

    کاملا مشخصه که جنگ دیگری در راه است . کتش جنگ نشه😔