قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا:

جمهوری اسلامی ایران پاسخ به اقدامات خطرناک رژیم صهیونسیتی را حق خود می داند

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: چنانچه آمریکا قادر به کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.

جمهوری اسلامی ایران پاسخ به اقدامات خطرناک رژیم صهیونسیتی را حق خود می داند

 قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اعلام کرد: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

این بیانیه می‌افزاید: اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.

 

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ♥️Peranc

    😐ما هورمون داریم الکی بزرگ نشدیم والا که هی شما جنگ درست کنید هی ما هورمونمون قاطی پاتی بشه همش جنگ جنگ خسته نشدید
    اصلاً جنگ چرا در قرن حاضر جنگ خجالت آوره واسه تمام جهان وبشریت

  • ناشناس

    شما هم جنگنده هاتان را بفرستید از اسمان کشور دفاع کنند. اگر ندارید از روسیه و چین که شریک استرتژیک هستند جنگنده بگیرید.