نبویان: چرا برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتید؟

سیدمحمود نبویان، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس نوشت: مسئولان محترم مذاکرات، مگر نگفتید بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ پیش‌شرط ادامه‌ی مذاکرات است و تا عملی نشود، مذاکرات متوقف می‌شود.این بندها کامل اجرایی و عملی نشده است. چرا برای هفته‌ی آینده قرار مذاکراتی گذاشتید؟

نبویان: چرا برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتید؟

IMG_20260626_103100_196

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس

    سامانه رهگیری موشک و هواپیما نداریم، جنگنده نداریم، بخش هایی از فولاد مبارکه رو بعنوان گوشزد زدند، اگر کامل می زدند، موشک هم نداشتیم، محاصره دریایی بودیم، امکان فروش نفت نداشتیم...اگر مجدد جنگی اتفاق بیفتد در عرض کمتر از سه روز، کل نیروگاههای برق، زیر ساخت ها در عسلویه و ماهشهر ...را می زنند، اصلا متوجه هستی؟

  • ناشناس

    جناب نبویان قرار ملاقات هست نه قرار مذاکره!

  • ناشناس

    ازبس مسئولان خود سر شدند،، هرکار غیر قانونی ایی رو دارند انجام میدهند.