اگر نمی توانستی کارها را از پیش بری چرا موقع تبلیغ انتخاباتی در شهرهای مختلف با توهین زاکانی را خراب میکردی حالا میگویی نمی توانی پس چرا در انتخابات شرکت کردی
ناشناس
درود بر رئیس جمهور پزشکیان همین ک این تندرو ها از گفتارت و دیدگاه و اعمالت عصبانی هستن یعنی کارت رو درست داری انجام میدی و بالای ۹۵ درصد مردم ایران هم عقیده و پشتیبان تومن دمت گرم انشالا خدا کمک کنه
ناشناس
خودت بفهم ای نافهم
ناشناس
بودجه آبادی مملکت چرا باید خرج جنگ طلبی و شکم و منافع شما باشه؟
بنظرم مملکت رو بسپاریم به مداحان ،صدا و سیمای میلی و تندروها و بعد همگی با هم بریم افغانستان.تا اینها راحت بشن
حمید
فعلا که کشور هرکی هرکی شده با این شرایط بعید است دیگر کسی حاضر شود کاندیدای ریاست جمهوری ایران شود.
ایزانلو
دقیقا
جناب پزشکیان الان اگر فرزندانش و خانواده اش برای موضوعی نیاز به پول داشته باشند و بدهد باید در بین عموم بگوید؟؟
اصلا تامین امنیت مردم و کشور یکی از مهم تربت وظیفه های شماست...
اگر همین بچه های هوا و فضا نبودند شما بفرمادچطوری میخواستیردر با دشمن مقابله کنی؟
نه در این مورد در موارد دیگه هم بفهم چی می گی ؟؟
حسن روحانی را ببین کسی الان محل .. هم بهش نامیده
دچار عاقبتش نشی!!!
ناشناس
کاش صدا و سیما شرایطی رو بوجود مییاورد که موافق و مخالف بصورت مناظره نظراتشونو میگفتن
ناشناس
اتفاقا تو باید بفهمی چی می گی!
پزشکیان داره میگه من پولی رو که می تونستم خرج آبادی کشور و رفاه مردم بکنم دادم برای جنگ . پس فردا نیایید بگید چرا کالابرگ زیاد نشد چرا فلان طرح عمرانی تموم نشد چرا حقوق ها سر وقت پرداخت نشده ؛پولها رو دادم برای توپ و تانک و موشک
ناشناس
برخی حرفهادرعموم زدن خطراتی دارد برای کشوردارد چون آمریکا بعداحتمالاتحریم نفتی کند چون آمریکا طرفدار اسرائیل است خدارحمت کندرییسی اسم مهسا که آوردرسانه ای شدوبعداون اختلافات داخلی پیش اومدخدامیفرمایدبه بندگانم بگوحرف احسن بزنندچه بسابایک کلمه شیطان تفرقه میندازد
ناشناس
آخر نفهمیدیم شما چکار هستی مملکت را مسئولین بلدهستند اداره کنند به تو ربطی ندارد وظیفه نیروهای نظامی حراست از مملکت هست هیچوقت یک ارگان نبود که جنگ کرده همه در جنگ باهم همکاری کردند. تو بر مداحی کن
رابی
بفهم نفهم.چرا نمی فهمی که ما نفهمییم
ناشناس
نا فهم تو بفهم میگه پول نون مردم را دادیم هوا و فضا فهمیدی نفهم بفهم.
ناشناس
متاسفانه در 38 سال گذشته مداحان در راس حاکمیت جا گرفتند و فرهیختگان و متخصصان و حتی فقهای واقعی به معنی حوزوی از ا ین راس دور شدند
ناشناس
منبعد باید شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری قبل از حکم تنفیذ یک مرحله دیگر برای نظارت و تصویب حکم ریاست جمهوری توسط جامعه مداحان هم اضافه کنه . البته بعد از صدرو حکم تنفیذ حتما باید توسط مجریان صدا و سیما هم تصویب بشه.
ناشناس
درود بر اقای نریمانی دمت کرم
ن
زمین فروختند!!!!کدام زمین
ناشناس
دو تا بچه تریبون دار، رئیس جمهور یک مملکت را تحت فشار روانی قرار می دهند تا بخشی از اخبار قابل گفتن پشت پرده را با مردم در میان نگذارد تا اینها با روایت سازی دروغ بتوانند اقلیت حلقه زده دور خود را با امید واهی همچنان امیدوار نگه دارند.
تو برا همون میکروفون بگیری دستت میلیاردی پول گرفتی دیگه ادا نیا
اگر نمی توانستی کارها را از پیش بری چرا موقع تبلیغ انتخاباتی در شهرهای مختلف با توهین زاکانی را خراب میکردی حالا میگویی نمی توانی پس چرا در انتخابات شرکت کردی
درود بر رئیس جمهور پزشکیان همین ک این تندرو ها از گفتارت و دیدگاه و اعمالت عصبانی هستن یعنی کارت رو درست داری انجام میدی و بالای ۹۵ درصد مردم ایران هم عقیده و پشتیبان تومن دمت گرم انشالا خدا کمک کنه
خودت بفهم ای نافهم
بودجه آبادی مملکت چرا باید خرج جنگ طلبی و شکم و منافع شما باشه؟
کجاش تند بود؟؟؟ مگه دروغه ؟؟ ای بابا شماها دنبال حاشیه هستید
تو نمی فهمی که از درد و غم مردم خبر نداری
بنظرم مملکت رو بسپاریم به مداحان ،صدا و سیمای میلی و تندروها و بعد همگی با هم بریم افغانستان.تا اینها راحت بشن
فعلا که کشور هرکی هرکی شده با این شرایط بعید است دیگر کسی حاضر شود کاندیدای ریاست جمهوری ایران شود.
دقیقا
جناب پزشکیان الان اگر فرزندانش و خانواده اش برای موضوعی نیاز به پول داشته باشند و بدهد باید در بین عموم بگوید؟؟
اصلا تامین امنیت مردم و کشور یکی از مهم تربت وظیفه های شماست...
اگر همین بچه های هوا و فضا نبودند شما بفرمادچطوری میخواستیردر با دشمن مقابله کنی؟
نه در این مورد در موارد دیگه هم بفهم چی می گی ؟؟
حسن روحانی را ببین کسی الان محل .. هم بهش نامیده
دچار عاقبتش نشی!!!
کاش صدا و سیما شرایطی رو بوجود مییاورد که موافق و مخالف بصورت مناظره نظراتشونو میگفتن
اتفاقا تو باید بفهمی چی می گی!
پزشکیان داره میگه من پولی رو که می تونستم خرج آبادی کشور و رفاه مردم بکنم دادم برای جنگ . پس فردا نیایید بگید چرا کالابرگ زیاد نشد چرا فلان طرح عمرانی تموم نشد چرا حقوق ها سر وقت پرداخت نشده ؛پولها رو دادم برای توپ و تانک و موشک
برخی حرفهادرعموم زدن خطراتی دارد برای کشوردارد چون آمریکا بعداحتمالاتحریم نفتی کند چون آمریکا طرفدار اسرائیل است خدارحمت کندرییسی اسم مهسا که آوردرسانه ای شدوبعداون اختلافات داخلی پیش اومدخدامیفرمایدبه بندگانم بگوحرف احسن بزنندچه بسابایک کلمه شیطان تفرقه میندازد
آخر نفهمیدیم شما چکار هستی مملکت را مسئولین بلدهستند اداره کنند به تو ربطی ندارد وظیفه نیروهای نظامی حراست از مملکت هست هیچوقت یک ارگان نبود که جنگ کرده همه در جنگ باهم همکاری کردند. تو بر مداحی کن
بفهم نفهم.چرا نمی فهمی که ما نفهمییم
نا فهم تو بفهم میگه پول نون مردم را دادیم هوا و فضا فهمیدی نفهم بفهم.
متاسفانه در 38 سال گذشته مداحان در راس حاکمیت جا گرفتند و فرهیختگان و متخصصان و حتی فقهای واقعی به معنی حوزوی از ا ین راس دور شدند
منبعد باید شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری قبل از حکم تنفیذ یک مرحله دیگر برای نظارت و تصویب حکم ریاست جمهوری توسط جامعه مداحان هم اضافه کنه . البته بعد از صدرو حکم تنفیذ حتما باید توسط مجریان صدا و سیما هم تصویب بشه.
درود بر اقای نریمانی دمت کرم
زمین فروختند!!!!کدام زمین
دو تا بچه تریبون دار، رئیس جمهور یک مملکت را تحت فشار روانی قرار می دهند تا بخشی از اخبار قابل گفتن پشت پرده را با مردم در میان نگذارد تا اینها با روایت سازی دروغ بتوانند اقلیت حلقه زده دور خود را با امید واهی همچنان امیدوار نگه دارند.