وزیر خارجه لبنان: تصمیم گرفته‌ایم که روند مذاکرات مستقیم با اسرائیل را ادامه دهیم

وزیر امور خارجه لبنان اعلام کرد که کشورش تصمیمی «شجاعانه» برای پیشبرد یک روند مذاکره‌ای تحت رهبری دولت اتخاذ کرده است.

وزیر خارجه لبنان: تصمیم گرفته‌ایم که روند مذاکرات مستقیم با اسرائیل را ادامه دهیم

 الجزیره نوشت: یوسف رجی افزود که اعمال حاکمیت دولت بر سراسر خاک لبنان مستلزم آن است که سلاح صرفاً در اختیار نیروهای رسمی و قانونی کشور باشد و در این زمینه، تصمیم دولت نهایی است.

یوسف رجی تأکید کرد: «لبنان در مسیر یک روند مذاکره‌ای که از سوی دولت هدایت می‌شود، گام برمی‌دارد و تصمیم درباره انحصار سلاح در دست نیروهای مسلح لبنان، تصمیمی قطعی و غیرقابل بازگشت است.»

 

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید