هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان بخش‌های شمالی اسرائیل

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) خطاب به ساکنان اراضی اشغالی هشداری صادر کرد.

هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان بخش‌های شمالی اسرائیل

سرلشکر خلبان علی عبداللهی  تصریح کرد: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.

وی گفت: با توجه به نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • فولاد

    بکنید زنگوله رو

  • ناشناس

    همینه بزن که خوب میزنی

  • ناشناس

    🤣🤣🤣

  • ناشناس

    این خودش هشدار صادر میکنه بعد خودش قایم میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      درود بر شیرمردان ایرانی❤️🇮🇷

  • علی

    بزن مثل سری پیش مثل فرار کردن بزن بازم فرار کنن

  • ناشناس

    بخش شمالی بعلت پدافند چند لایه ومتمرکز و قوی بخاطر حملات حزب الله دستاورد چندانی نخواهد داشت مصرف داخلی داره بخش جنوبی را بزن😁😁😁

  • محمد

    به خدا این کار درسته ، نخ ترامپ پدوفیل دست اسرائیله ، باید جلوشون قوی بود

  • ‌چه جالب

    از توجه شما سپاسگزارم

  • ناشناس

    ماشالله

  • ناشناس

    تهدید ؟ زده کل ملت را آواره کرده
    اگر بخاطر مبارزین هست آره
    مردم که برند و بمب بزنه واویلا میشه
    هر چند فکر میکنم بخاطر مردم را باورم نمیشه

  • ناشناس

    خجالت بکشید و دست از دخالت در دیگر کشورها و لبنان و غزه بردارید..... سوریه برایتان درس عبرت نشد؟؟

  • ناشناس

    مانند اربابش در پناهگاه چند طبقه زیر زمین شما بخوانید کمین گاه پنهان شده و رجز می خواند !!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اگر اربابی زنده باشه