هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا به ساکنان بخشهای شمالی اسرائیل
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) خطاب به ساکنان اراضی اشغالی هشداری صادر کرد.
سرلشکر خلبان علی عبداللهی تصریح کرد: نتانیاهو در ادامه شرارتهای خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
وی گفت: با توجه به نقض مکرر آتشبس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.
منبع:
تسنیم
بکنید زنگوله رو
همینه بزن که خوب میزنی
🤣🤣🤣
این خودش هشدار صادر میکنه بعد خودش قایم میشه
درود بر شیرمردان ایرانی❤️🇮🇷
بزن مثل سری پیش مثل فرار کردن بزن بازم فرار کنن
بخش شمالی بعلت پدافند چند لایه ومتمرکز و قوی بخاطر حملات حزب الله دستاورد چندانی نخواهد داشت مصرف داخلی داره بخش جنوبی را بزن😁😁😁
به خدا این کار درسته ، نخ ترامپ پدوفیل دست اسرائیله ، باید جلوشون قوی بود
از توجه شما سپاسگزارم
ماشالله
تهدید ؟ زده کل ملت را آواره کرده
اگر بخاطر مبارزین هست آره
مردم که برند و بمب بزنه واویلا میشه
هر چند فکر میکنم بخاطر مردم را باورم نمیشه
خجالت بکشید و دست از دخالت در دیگر کشورها و لبنان و غزه بردارید..... سوریه برایتان درس عبرت نشد؟؟
مانند اربابش در پناهگاه چند طبقه زیر زمین شما بخوانید کمین گاه پنهان شده و رجز می خواند !!
اگر اربابی زنده باشه