وااااا همچین نوشتین وحشیانه گفتم الان تو تصویر یه چند جا آتیش بلند شده واسه این یدونه ؟؟؟؟؟؟؟ پس تهرات رو میزد کجا بودین؟
نظرات شما -
ناشناس
واسه مردم لبنان وحشیانه اس
مگه مردم ایران مهمن؟
ناشناس
یه جوری نوشتید وحشیانه من فکر کردم همش دست و پای قطع شده قراره نشون بدید این که یه هواپیمای معمولیه . ما بخاطر اونا توافقمون قطعی نشده بعد اونا یه انفجار هم نداشته باشن؟ همه کشورهای خاورمیانه باید سهمشون رو بپردازن
وااااا همچین نوشتین وحشیانه گفتم الان تو تصویر یه چند جا آتیش بلند شده واسه این یدونه ؟؟؟؟؟؟؟ پس تهرات رو میزد کجا بودین؟
واسه مردم لبنان وحشیانه اس
مگه مردم ایران مهمن؟
یه جوری نوشتید وحشیانه من فکر کردم همش دست و پای قطع شده قراره نشون بدید این که یه هواپیمای معمولیه . ما بخاطر اونا توافقمون قطعی نشده بعد اونا یه انفجار هم نداشته باشن؟ همه کشورهای خاورمیانه باید سهمشون رو بپردازن