نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر، دبیر شعام و قالیباف، رئیس تیم مذاکراتی ایران، درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا نامه نوشت.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر، دبیر شعام و قالیباف، رئیس تیم مذاکراتی ایران، درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا نامه نوشت.
اوسگل ارزو هاش رو نوشته.
توی جنگ کجا قایم شده بودی که الان صدات درامده
چشم عباس آقا
استاد تمام روابط بین المال و علوم سیاسی و قضایی و اقتصادی و اجتماعی و تاریخی و جغرافیایی و ... پروفسور نبوی !!!!! این نکته را فراموش کردی که برحسب وظیفه تاریخی بگی حق حیات دنیا دست ما باید باشد .....!!!!!!
چرا خودت نمیری مذاکره کنی و کار رو تمام کتی . استاد؟؟
پیشنهاداتش خوب بود
ای خدا لعنتت کنه که زندگی مردم رو نابود کردین