نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به ذوالقدر، دبیر شعام و قالیباف، رئیس تیم مذاکراتی ایران، درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا نامه نوشت.

نامه نبویان به ذوالقدر و قالیباف درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا

در نامه  محمود نبویان،  آمده است:

1

22

33

منبع: رویداد۲۴
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس

    اوسگل ارزو هاش رو نوشته.

  • ناشناس

    توی جنگ کجا قایم شده بودی که الان صدات درامده

  • Arash

    چشم عباس آقا

  • ناشناس

    استاد تمام روابط بین المال و علوم سیاسی و قضایی و اقتصادی و اجتماعی و تاریخی و جغرافیایی و ... پروفسور نبوی !!!!! این نکته را فراموش کردی که برحسب وظیفه تاریخی بگی حق حیات دنیا دست ما باید باشد .....!!!!!!

  • اکبر

    چرا خودت نمیری مذاکره کنی و کار رو تمام کتی . استاد؟؟

  • یه ایرانی

    پیشنهاداتش خوب بود

  • ناشناس

    ای خدا لعنتت کنه که زندگی مردم رو نابود کردین