کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی: ارتش با عبور از خط زرد، عملیات زمینی را در لبنان آغاز کرده است
منابع خبری از تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان و شهادت ۱۴ نفر در حمله این رژیم به منطقه ای در شرق لبنان خبر دادند.
به گزارش المیادین، در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به منطقه «مشغره» در شرق لبنان تاکنون ۱۴ نفر شهید شدند و عملیات جستوجو زیر آوارها همچنان ادامه دارد.
خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که رژیم اسرائیل در سه مرحله منطقه «صریفا» را هدف حملات پهپادی قرار داده است.
کانال ۱۵ رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که ارتش این رژیم وارد شمال خط زرد در جنوب لبنان شده و عملیاتی در راستای از بین بردن پهپادهای حزب الله انجام داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین هشدار فوری برای تخلیه منطقه «النبطیه» صادر کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که ۱۰۰ هدف مرتبط با زیرساختها و نیروهای حزب الله در منطقه البقاع و جنوب لبنان را مورد حمله قرار داده است.
از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله با پهپادهای انفجاری از صبح امروز تا کنون سه بار یک منطقه نظامی در مرزهای لبنان را هدف قرار داده است.
ارتش اسرائیل میگوید که پهپادهای حزب الله در منطقه «نطوع» واقع در الجلیل غربی اصابت کردهاند.
این درحالی است که وزارت بهداشت لبنان اخیرا اعلام کرد که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی از دوم مارس تاکنون به مرز سه هزار و ۲۰۰ نفر رسیده و تعداد زخمیها به ۹ هزار و ۶۳۳ نفر افزایش یافته است.
ساعت ۱۸ و شاید عزیزدلم در
خواب قلیوله، قلوله؟ اسمش نمیدونم چیه
چی میگی 😂😂😂😂😂
قیلوله گلم ..
خواب قیلوله یعنی خواب کوتاه بعد از ناهار یابعد از ظهر با تلفظ ghey-loole
😂😂😂🤣🤣🤣 زده به سرت
اینترنتو وصل کنین
خوک زرد خط زرد رو رد کرد وارد خط قهوه ای شد
از زرد رد کرده وارد صورتی شده میره که از خط قرمز هم رد بشه
اسراییل برا دفاع از نباشه مثل کشور ایران نیست یه مشت مزدور ملت رو اسیر کنند
گور پدر لبنان و اسراییل اینترنت بیصاحابو وا کنین
چرا ورزشیون و وانتیون و پرچمیون نمیرند اونجا؟ سی میلیون ریال جانفدا داریم که
وانتیون😂😂😂😂👏👏
بنازم 🥰
تو جنگ حلوا پخش نمیکنن ، خداییش از دست ما هم کاری بر نمیاد چون بقدر کافی خودمون بی پولیم .
به ما ربطی نداره که بخوایم کاری بکنیم ،امیدوارم لبنان نابود بشه
مثل اینکه به همون بیرون و جنوب بیروت بسنده کردند تا توافق از بین نره. امکان نداره اسرائیل اجازه بده کل لبنان شامل توافق بشه !
یعنی ایران لبنان را فروخت !
مگه قبلا خریده بود؟ مگه طلبکارن از ما،حزب الله باید بره کنار، مردمو اسیر آخر الزمان کردن
عزیزم بگو حزبالله تا دهنت عادت کنه. با لبنان و مردمش فرق میکنه
Adios😎
باشرف
اون سی میلیون ریال جان فدا کجان .مگه حزبوالله برای شما خودش بدبخت نکرد .ای وای ایوای هزالدین حدادم رفت وبعدش نوبت شاطر قاسمه
کاش یک موی گندیده بی بی توی تن ترامپ بود!
دنیاگلستان می شد😍
چه بوی گندی از پیامها بلند میشه واقعا جای تاسف داره باید به انسانیت بعضیها شک کرد
بی بی دلها
انسانیت اونجا از بین رفت که گزینشی ناراحت شدین.
مثلا روسیه به خاک اوکراین حمله میکنه و تصرف میکنه، تو گزارشات مینویسن اوکراین توسط روسیه فتح شد، اما اسرائیل که به لبنان حمله میکنه اسمش میشه تجاوز؟!؟!
فرقشون چیه؟
خدا لعنت کنه اسرائیل رو که با خون خواری زندگی میکنه.بچه کش های کثیف
گورپدرلبنان وفلسطین
به درک به ما چه
والا غم لبنان کشت ما را!!!!!!
پول بلوکه شده نیومده خرج شد
پس حزب الله کجاست؟ نکنه رفتن مرخصی عید قربون
اندوه لبنان ایران رو نابود کرد
زندگیمون شده جهنم بر باعث و بانیش لعنت که همه ی عمر تو حسرت زندگی کردیم
درود بر ارتش پر افتخار اسرائیل و آقا نتانیاهو♥️✌️👏👏👏
خدا را شکر که تا الان آتش بس شکسته نشده.ممنون از بزرگواران تیم مذاکره کننده