همسر نسرین ستوده در شبکه اجتماعی ایکس از آزادی همسرش به قید وثیقه خبر داد.
کپی شد
کدخبر:
3214771
رضا خندان، همسر نسرین ستوده، از آزادی همسرش با قرار وثیقه خبر داد. همسر نسرین ستوده در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نسرین ساعاتی پیش با سپردن وثیقه و قبل از برگزاری دادگاه و … از زندان آزاد شد.
مطمئنیم طرف اسمش نسرین؟ واسه خودش یه پا مرد اصلا شبیه زنها نیس
ناشناس
زن و شوهر با انرژی منفی
ناشناس
چه جوریه انگار بجز من همه سیم کارت سفید دارن
نظرات شما -
ناشناس
پول دارن
ناشناس
💖💖💖💖💖
ناشناس
خب خدا رو شکر
ناشناس
خدا را شکر
ناشناس
اگر کسی خیانت نکرده و وطن فروش نیست، باید آزاد شود... ایران برای همه ی ایرانیان وطن دوست از هر قومی و مذهبی است، اما هرگز جای خائنان و نکران اجنبی نیست
ایران بانو
دوباره شروع شد جان حسین رونقی تو خطر نرگس محمدی تو زندان غش کرده. نسرین ستوده رفت زندان توماج آزاد شد بابا بسه دیگه اینترنتو آزاد کنید
ناشناس
ایشون چقدر آزاد میشه… و باز به علت تکرار جرائم قبلی میره زندان، موندم شما که یک دو سه اعدام می کنید چرا این بندگان خدا رو هی آزاد می کنید و دوباره می گیرید! 🤔😉
نظرات شما -
ناشناس
نکنه چون دیکتاتور پهلوی را قبول ندارد سوزش گرفتی.
ناشناس
خب ب ما چه
دانیال
سیابازی در حد فوتبال اسپانیا. این اصلا زندان نبود که
A12
کی هست؟!
ناشناس
این تازه چند روز پیش آزاد شده بود باز دوباره کی رفت که وثیقه بگذارد
شاید من ذهنم مشغول و فکر میکنم این بوده
شب شبه مهتابه
اصلاح طلبا دوباره زن زندگی آزادی بازی شون گرفته حالا حسین چی شد زندس؟رفت دادسرا
رجب
نرگس محمدی و نسرین ستوده اصلا چه فعالیتی دارند ؟ این دو خانم برای مردم چه کار کرده اند ؟!
ناشناس
مگه آزاد نبود ؟!!!! یا که دیکه باطل شده
ممممم
نسرین ستوده هیچوت نتونست قیمه یا قرمه درست کنه
ناشناس
فیکترین زندانی جهان که حتی یک روز هم در زندان نبوده
ناشناس
شیر زن آزاده و شجاع و مردم دوست و وطنی...
ناشناس
اینا رو از تو لپ لپ درآوردن
چای دبش باغ ازگل ک
دلارهای بلوکه شده ملت ایران آزاد نشه که فعلأ جاش آمن است
عجیبه اعدام نشد
مطمئنیم طرف اسمش نسرین؟ واسه خودش یه پا مرد اصلا شبیه زنها نیس
زن و شوهر با انرژی منفی
چه جوریه انگار بجز من همه سیم کارت سفید دارن
پول دارن
💖💖💖💖💖
خب خدا رو شکر
خدا را شکر
اگر کسی خیانت نکرده و وطن فروش نیست، باید آزاد شود... ایران برای همه ی ایرانیان وطن دوست از هر قومی و مذهبی است، اما هرگز جای خائنان و نکران اجنبی نیست
دوباره شروع شد جان حسین رونقی تو خطر نرگس محمدی تو زندان غش کرده. نسرین ستوده رفت زندان توماج آزاد شد بابا بسه دیگه اینترنتو آزاد کنید
ایشون چقدر آزاد میشه… و باز به علت تکرار جرائم قبلی میره زندان، موندم شما که یک دو سه اعدام می کنید چرا این بندگان خدا رو هی آزاد می کنید و دوباره می گیرید! 🤔😉
نکنه چون دیکتاتور پهلوی را قبول ندارد سوزش گرفتی.
خب ب ما چه
سیابازی در حد فوتبال اسپانیا. این اصلا زندان نبود که
کی هست؟!
این تازه چند روز پیش آزاد شده بود باز دوباره کی رفت که وثیقه بگذارد
شاید من ذهنم مشغول و فکر میکنم این بوده
اصلاح طلبا دوباره زن زندگی آزادی بازی شون گرفته حالا حسین چی شد زندس؟رفت دادسرا
نرگس محمدی و نسرین ستوده اصلا چه فعالیتی دارند ؟ این دو خانم برای مردم چه کار کرده اند ؟!
مگه آزاد نبود ؟!!!! یا که دیکه باطل شده
نسرین ستوده هیچوت نتونست قیمه یا قرمه درست کنه
فیکترین زندانی جهان که حتی یک روز هم در زندان نبوده
شیر زن آزاده و شجاع و مردم دوست و وطنی...
اینا رو از تو لپ لپ درآوردن
دلارهای بلوکه شده ملت ایران آزاد نشه که فعلأ جاش آمن است