ذوقزدگی دختران از دیدن پلیسِ زن نوپو در میدان انقلاب
واکنش چند زن به حضور پلیس زن نوپو در میدان انقلاب را در ادامه مشاهده میکنید. این پلیس میگوید متاهل است و یک فرزند دارد.
واکنش چند زن به حضور پلیس زن نوپو در میدان انقلاب را در ادامه مشاهده میکنید. این پلیس میگوید متاهل است و یک فرزند دارد.
ایشون همون اکتوری بود که عکس ظریف و سوزوند ماشالا چه فعالن
حالم از بدحجاب به هم میخوره
یا با حجاب یا بی حجاب . بد حجاب چه صیغه ای هست دیگه؟
خیای خوبه بدون چادر هستن اینجوری دختراموم بیشتر گرایش پیدا میکنن
خبر فوری بذار پیامها منو نمیذاری
انقد چرت و پرت میگی خبر فوری ام تاییدت نمیکنه دیگه
درود برشما خانم پلیس ایران زمین، چقدر خوب میشه خانم های پلیس، با لباس نظامی در میادین حضور داشته باشند، تا جوانان ما از نزدیک از قدرت خانم ها نظامی با لباس نظامی شاهد باشند، 👌 👌
باعث افتخار هستی خانم ایرانی
جالب بود
ادا بازی
وای وای
میشد ، میشد با دیدن این صحنه ها همه مردم ذوق زده و خوشحال بشن و احساس غرور کنند .
ناخنات نشکنه...
حالا چرا اینقدر میترسی
خدمت به مردم مگه ترس داره
چرا زیر ماسک قایم شدی خدمتکار؟
نکنه کرونا برگشته؟
من میرم آلمان یا آمریکا پلیس میشم خبرفوری هم شاهد هس 🫠 فقط تیری چیزی نخورم موقع تیر وجنگ نمیرم
اما خوشم میاد فرمانده جنگ باشم
خبرفوری لامصب هم میدونه
اینطوری میخواد از ما دفاع کنه که اسلحهش رو دوستی تقدیم هر کی میاد میکنه؟ 🤔
وقتی تفنگ میدی دست بچه..... تو کدام ارتش و یا نیروی پلیس در دنیا دیدی که سرباز اسلحه را بدهد دست مردم عادی
😑
درود بر بانوان حلال زاده ایران .تا بترکه چشم دشمنان ایران
حاج خانم نوپوشون به همین راحتی تقریبا خلع سلاح شد (نگو خشاب در آورد بهت شک میکنم).
کدوم پلیسی اسلحه رو میده به یه رهگذر؟ فیلم تبلیغاتی ساختین؟
جمع کن بابا حالم بد شد
خخخخ فقط چفیه ها
🤣🤣🤣
درود بر پرسنل مجرب نوپو
ومن النصر من عندالله العزیز الحکیم
کدوم پلیس آخه تفنگش رو میده به یه آدم ناشناس وسط خیابون؟ 🤣🤣
مگر اینکه اسباب بازی داده باشن دستش
استفاده تبلیغاتی از زنان
دو دختر بیحجاب اوردین مال تیم خودتونه دیگه ؟ وگرنه چرا پلیس اسلحه رو داد دستش؟
از اسلحه دست گرفتنش مشخصه نظامی نیست و شو آفه.
به علاوه اسلحه پر رو ( که فکر نمیکنم پر باشه) دست افراد آموزش ندیده غیر نظامی نمیدن که.
خدایا مملکت نیست که خنده بازاره خب الان چیکار کنیم؟😂😂😂
این دختره که چفیه بسته همون نیست که پشت موتور بود میگفت با بسیجی ازدواج میکنم 😂 انقدر مصاحبه طبیعی بود که 😃 کلا تو کار تولید محتوان
کلیپ کارگردانی شده و سخیف
آخه این چه سمی بود دیدیم آخه😄😄😄
🤣🤣🤣🤣
چقدر مضحک
خلع سلاحت کردن که !!! همون بهتر تو خونه بچه داری کنی دختر
ابروهاشو هاشور زده که چن برابر دیده بشع
ولی به نظرم خانم پلیس منظورش این بود که تا وقتی شما قرتی ها هستین، ما هم باید باشیم که چماقمون رو سرتون باشه.
وگرنه چیکار دارن که ما هستیم یا نه. این چه جمله ای بود ایشون گفت: تاوقتی شما هستین؟🤔
خانم پلیس خیلی ویژه چطور غیر مسلح کردن اسلحه رو هنوز یادتون ندادن همین خشاب رو درآوردی دادی دست بچه، بهتون یاد ندادن گلنگدن رو بکشید توی لوله رو هم چک کنید شاید یه گلوله اون تو باشه ،چه فاجعه ای میشد. کاش پرسنل پلیس و سپاه رو یه دوره آموزشی بفرستن ارتش حداقل ها رو یاد بگیرن
چرا انگشتش رو از ماشه برنمیداره
مشخص هست این دختر در عمرش اسلحه دستش نگرفته چون نظم ماشه رو رعایت نکرده و با انگشتش در حال فشار دادن ماشه است به جای اینکه بیرون و روی بدنه انگشتش رو نگه داره. توی سربازی اولین چیزی که بهت یاد میدن همین هست که اشتباهی تیراندازی نکنی. حالا هدف از آوردن این بازیگر زن با لباس پلیس نوپو چی هست؟
زنها همه کاراشون همینجوربه ، اسلحه سازمانیشو تو اون شلوغی میده دست آدم ناشناس .
اینکه پلیس رفتار خوبی داشته باشه خیلی خوبه ولی اینکه اسلحه شو بده دست کس دیگه ای کار اشتباهی هست. حالا اگر این فرد با دوستاش هماهنگ کرده بلشه و در یک لحظه فرار کنه لابد بعد خان پلیس در دادگاه نظامی کلی گریه میکنه و... اما مورد بعدی اینمه شما وقتی خشاب رو درمیاری باید یکبار گلنگدن رو بکشی تا فشنگی داخل لوله نباش و یک شلیک احتیاطی با اسلحه خالی بکنی که ایشون انجام ندادن.
چیشده
🤣🤣🤣🤣
عجب باغوحشی درست کردن
اگهبجای همون اسلحه ، مملکت بود دستش عالی لود
هرکی این کلیپ رو ساخته با نوپو مشکل داشته دستگیرش کنید 😂