خنثی سازی بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی؛ این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شدهاند
یش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی خنثی شده است، که این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شدهاند.
به گزارش خبرفوری، یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.
وبسایت بریتانیایی «آیپیپر» در گزارشی به نقل از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نوشت: نگرانیهایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران موفق به بازیابی و بررسی سلاحهای پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی شده است که در میدانهای نبرد منفجر نشدهاند.
این عکس سربازان امریکاییه کنار یک موشک نو!!!!
آخ جون
گیرم که ساختید. با چی میخواهید ببریدش به ارتفاع ۱۰ کیلومتری؟!! بی۲ دارید یا بی۵۲؟!!
کی واحد مبارزه با گرانی و احتکار وارد صحنه میشه؟؟؟؟!!!
نه دیگه فقط جنگ کشتار
ورزشی با توهماتش زنده هست
ورزشی با توهماتش زنده هست
شعر گفتن که کنتور نمیندازه شعر بگید آفرین
لعنتیا نتو وصل کنیددددددددد.