خنثی سازی بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی؛ این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شده‌اند

یش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی خنثی شده است، که این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شده‌اند.

خنثی سازی بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی؛ این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شده‌اند

به گزارش خبرفوری، یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

 وب‌سایت بریتانیایی «آی‌پیپر» در گزارشی به نقل از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نوشت: نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران موفق به بازیابی و بررسی سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی شده است که در میدان‌های نبرد منفجر نشده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • عباس

    این عکس سربازان امریکاییه کنار یک موشک نو!!!!

  • ناشناس

    آخ جون

  • ناشناس

    گیرم که ساختید. با چی میخواهید ببریدش به ارتفاع ۱۰ کیلومتری؟!! بی۲ دارید یا بی۵۲؟!!

  • ناشناس

    کی واحد مبارزه با گرانی و احتکار وارد صحنه میشه؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نه دیگه فقط جنگ کشتار

  • ناشناس

    ورزشی با توهماتش زنده هست

  • ناشناس

    ورزشی با توهماتش زنده هست

  • ناشناس

    شعر گفتن که کنتور نمیندازه شعر بگید آفرین

  • ناشناس

    لعنتیا نتو وصل کنیددددددددد.