حمله به بانکهای آمریکایی پاسخِ تجاوز به دو بانک ایرانی بود
سخنگوی سپاه اعلام کرد: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است.
سردار علیمحمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:️ حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانکهای آمریکایی در منطقه هدف مشروع ما خواهد بود.
ببینید: لحظه اصابت پرتابه به دفتر سیتیبانک دوبی
دشمن در روزهای گذشته به دو بانک ایرانی حمله کرد که منجر به شهادت چندین نفر شد.
با این استدلال مسجد بزنن کلیسا رو زدید!
خوب حالا کدوم ایراد داره زدن مسجد یا زدن کلیسا؟
تو از آسیب دیدن کدوم ناراحت میشی؟
اینترنتو باز کنین