سردار ایزدی (حاج رمضان) در محل بمباران اسرائیل در سوریه حضور داشته است؟

بر خلاف ادعاهای برخی از رسانه‌ها، پیرو ارتباط تلفنی سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس فلسطین با آقای حاج رمضان به اطلاع می رساند الحمدلله ایشان در سلامت کامل هستند.

سردار ایزدی (حاج رمضان) در محل بمباران اسرائیل در سوریه حضور داشته است؟

آن طور که خبرگزاری خانه ملت گزارش کرده است، بر خلاف ادعاهای برخی از رسانه‌ها، پیرو ارتباط تلفنی سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس فلسطین با آقای حاج رمضان به اطلاع می رساند الحمدلله ایشان در سلامت کامل هستند و به هیچ وجه در محل بمباران شده حضور نداشته اند.

گفتنی است که سردار سرلشگر ایزدی ملقب به حاج رمضان، قدیمی‌ترین ژنرال ایرانی در لبنان که مسئول زنجیره تامین سلاح برای حزب الله لبنان و رابط رهبر انقلاب و سیدحسن نصرالله بوده است.

 

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    14

    انتقام .ما بسیجی ها از مسولین نترس میخواهیم با موشک شهاب 3 انتقام خون فرزندان و خون های ریخته شده رو مسولین بگیرن تا ثابت کنن فقط سربازان بخاطر مسولین کشته نمیشن و منافقین نگن دیدین سالها کلاه سرتون رفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مسوولان قیمت بنزین رو نمیتونن افزایش بدن بخاطر ترس از واکنش‌ مردم حالا شماها انتظار دستور حمله و جنگ داری ازشون ۲ در صددی های شکم سیر

  • ناشناس
    9

    انتقام موشکی فقط ..مردم از مسولین میخان با نوشک شهاب جواب اسراییل رو بدن اگه از اسراییل نمیترسن و موشک شهاب که میگن به قول خارجی ها و مردم داخلی حلبی کهنه یا فشفشه نیست .

  • ناشناس
    1

    به یاری خدا دفعه بعد.

  • ناشناس
    0

    فقط قیافه سردارامون خخخ به هرنوع رانت و گرانفروش بازاری و از این حاجی بازاری دقل ها میخورن با شکم های گنده جز نظامی خخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها