پاسخ دوم دفتر میرسلیم به محسن پیرهادی: چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد

دفتر سید مصطفی میرسلیم پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس که گفته بود: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.» را منتشر کرد.

پاسخ دوم دفتر میرسلیم به محسن پیرهادی: چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد

متن جوابیه دفتر میرسلیم بدین شرح است:

به نام خدا

دو چیز طیرهٔ عقل است، دم فرو بستن

به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی!

اعضای دفتر جناب آقای مهندس میرسلیم به تأسّی از ایشان، پاسخ گستاخی‌ها را نیز آمیخته به ادب داده‌اند و می‌دهند و نیک میدانند که ادب، البته آداب دارد و بدین سبب است که حتی در مقابل اسائه ادب اولیه جناب محسن پیرهادی، مودبانه به تذکراتی بسنده و خود و ایشان را به سخنی از نبی اکرم (ص) توصیه کردند و بسا عجبا که همان یادداشت کوتاه، این نمایندهٔ محترم را آنچنان برآشفت و او را به بافتن رطب و یا بس رهنمون شد که صغیر و کبیر از کلام معوجّ وی در اعجابند!

گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند و این جوان ناپخته را عصبانی کرد و عرض خود برد و زحمت ما داشت.

والعاقبت للمتقین.

دفتر جناب آقای سیّدمصطفی میرسلیم

 

در رابطه با ماجرای دعوای این دو نماینده مجلس بیشتر بخوانید:

دعوای مصطفی میرسلیم و محسن پیرهادی بالا گرفت/ پیرهادی: دوستان پسرت در آلبانی آسیب دیده‌اند، به هم ریخته‌ای

منبع: دیده بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها